Het grote mode-topic

De katern voor alle interesses die in het hokje lifestyle passen: reizen, mode, horoscoop... Kortom de Weekend Knack van WJNH!
lotr
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Het grote mode-topic

Bericht door lotr » 22 nov 2011 19:52

Er is precies nog nooit een topic geweest over mode in het algemeen, dus bij deze :D

Waar koop je je kleren? Waar zou je je kleren kopen als je geld te veel had? :P
Wat zijn je favoriete labels/designers? Wat vind je echt supercoole (of spuuglelijke) trends? Kan je veel geld aan geven aan kleren? Volg je de laatste trends of is je kleerkast niet meer uitgebreid sinds de Tweede Wereldoorlog. Hou je van shoppen? Misschien vind je mode gewoon kei oppervlakkig :D Enfin, je snapt het wel. :D foto's zijn ook altijd leuk! :wink:
J’ai eu deux crises cardiaques, et j’ai du me faire avorter parce que j’ai pris du crack pendant que j’étais enceinte, en dehors de ça tout va bien.
Préttiggestoord schreef:Trouwens, lotr is gewoon de beste die er is. :)

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Re: Het grote mode-topic

Bericht door Stilicho » 22 nov 2011 22:49

De collectie van Versace van H&M is echt het spuuglelijkste wat ik ooit gezien heb. Zelfs hoeren in Las Vegas lopen er beter bij.

Echt gestoord dat mensen daarvoor in de rij gaan staan. :)

lotr
Regular user
Regular user

Bericht door lotr » 23 nov 2011 00:12

Stilicho schreef:De collectie van Versace van H&M is echt het spuuglelijkste wat ik ooit gezien heb. Zelfs hoeren in Las Vegas lopen er beter bij.

Echt he :D Maar ik vind die speciale collecties van h&m altijd nogal tegenvallen! Ook de collectie van vorige jaar met Lanvin (een van mijn favoriete merken) vond ik maar zwak.
Maar Versace is nu altijd wel redelijk hoerig, vind ik :D En ik heb ook wel een zware afkeer van Donatella :P

Ik koop mijn kleren bijna altijd in de COS: sober, maar altijd met aparte details. :D 't Is wel duur om er altijd je kleren te kopen. Ik heb ook pas de "river island" ontdekt. Ik was er nog nooit binnengegaan, maar ze hebben er echt leuke en goedkope kleren :D Oh ja en urban outfitters is ook echt wel leuk. Kan soms wel echt duur zijn. Mijn schoenen koop ik altijd bij Camper :D Ik ga ook altijd langs bij de megaketens (zara, h&m), maar ik vind daar eigenlijk bijna nooit iets. Er is zo nooit iets speciaal aan hun kleren en de kwaliteit is ook niet super. Ik kijk er ook altijd tegenop om te gaan aanschuiven :P

Favoriete maar onbetaalbare merken zijn Lanvin, Filippa K, Dries Van Noten, Kris Van Assche en Hermès
J’ai eu deux crises cardiaques, et j’ai du me faire avorter parce que j’ai pris du crack pendant que j’étais enceinte, en dehors de ça tout va bien.

mei_meisje
I have no life
I have no life
Geslacht: Vrouw

Bericht door mei_meisje » 23 nov 2011 18:00

Ik mix en match veel. Ik hou ook van tweedehandswinkels.
Moest ik veel geld hebben, zou ik altijd naar o'zon gaan (winkel in Gent). Bij de h&m vond ik vroeger veel meer mijn ding dan nu. Ik draag ook kleren uit zeeman en wibra. Van schoenen koop ik meestal 'stevige' schoenen. Merken: dr martens, el naturalista, loints, brako, mephisto.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 24 nov 2011 22:08

Ironisch eigenlijk dat ik als eerste antwoordde, aangezien comfort het meestal haalt van stijl bij mij. Ik wou gewoon even een mening kwijt. :P

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 25 nov 2011 00:18

lotr schreef:Ik koop mijn kleren bijna altijd in de COS
Oh, de COS. Ik was zo blij toen ik hoorde dat de webshop eiiindelijk online ging. Maar eigenlijk mag ik daar niks meer kopen, omdat mijn vorig lief daar ook bijna al haar kleren haalt. Dan zien we elkaar ergens en hebben we weer hetzelfde aan. Heel awkward als mensen daarna vragen waarom wij "zo hard op elkaar lijken". :(

Dus Stephan Schneider forever. Als ik op een dag rijk en classy ben, koop ik enkel nog zijn kleren. Nu koop ik niks, want ik ben arm en nerdy.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 27 nov 2011 16:58

Stilicho schreef:De collectie van Versace van H&M is echt het spuuglelijkste wat ik ooit gezien heb. Zelfs hoeren in Las Vegas lopen er beter bij.

Herinnert zich het roze kostuum en roze schoenen :o :-?

Euh hier gewoon wat degelijk te dragen is, comfortabel, sober, al durven mijn t-shirten wel kleuriger zijn dan vroeger (oranje, rood, turquoise terwijl vroeger veel grijs, bruintinten en blauw)
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Stevieboy
Experienced user
Experienced user

Bericht door Stevieboy » 27 nov 2011 18:46

Ik ben stiekem wel een ijdeltuit, maar ik koop wat ik mooi vind en ben niet echt gebonden aan merken. Wat ik draag is meestal een mix van goedkopere H&M e.a. dingen en iets prestigieuzere folliekes. Op zich heb ik weinig problemen om eens wat meer geld uit te geven aan een kledingstuk. Ik vind voorkomen erg belangrijk - oke, nu klinkt ik een beetje oppervlakkig :roll: - al is het maar omdat het me extra zelfvertrouwen geeft. Nu, als ik veel geld had zou ik misschien toch iets selectiever worden :) .

Ik ben vooral verknocht aan hemdjes en kostuumvestjes (hoewel niet elke gelegenheid zich daar toe leent). 8) Te drukke prints, felle kleuren of het overdreven gebruik van merknamen als decoratief object doen me huiveren, althans als ik het aan heb.

dDelusional
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door dDelusional » 29 nov 2011 23:32

Ben niet zo voor grote merken, in de Urban Outfitters liggen wel altijd dingen die ik wil :roll: Maar als student is het nogal moeilijk om daar veel te gaan kopen...

lotr
Regular user
Regular user

Bericht door lotr » 30 nov 2011 13:53

dDelusional schreef:Ben niet zo voor grote merken, in de Urban Outfitters liggen wel altijd dingen die ik wil :roll: Maar als student is het nogal moeilijk om daar veel te gaan kopen...
Urban Outfitters is inderdaad super cool :D Maar als je daar iets van kwaliteit wilt, moet je echt diep in de buidel tasten! Maar UO werkt wel samen met grote dure merken als Stella Mccartney, Levi's, Lee en Nudie :D

dDelusional
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door dDelusional » 30 nov 2011 14:41

lotr schreef:
dDelusional schreef:Ben niet zo voor grote merken, in de Urban Outfitters liggen wel altijd dingen die ik wil :roll: Maar als student is het nogal moeilijk om daar veel te gaan kopen...
Urban Outfitters is inderdaad super cool :D Maar als je daar iets van kwaliteit wilt, moet je echt diep in de buidel tasten! Maar UO werkt wel samen met grote dure merken als Stella Mccartney, Levi's, Lee en Nudie :D
Cool, wist ik niet!
En nu je het zegt, ik draag ook broeken van Levi's omdat goedkopere broeken maar een paar maanden meegaan :x

Préttiggestoord
Senior user
Senior user

Bericht door Préttiggestoord » 30 nov 2011 15:30

lotr schreef:
Bedankt voor de leuke winkels. Ik ga er binnenkort zeker eens binnengaan. :)

Carla_85
New user
New user

Bericht door Carla_85 » 30 nov 2011 16:41

De broer van mijn vriendin koopt altijd zo van die stijlvolle kostuums en da is zo sexy voor mannen vind ik ! Hij koopt dat allemaal online op http://www.costumes.be/ en het is ook ni zo duur. Dus mannen om sexy eruit te zien: KOSTUUMS :)!!

Groetjes

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 30 nov 2011 19:20

2dehandswinkels :love:
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Kuikentje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Kuikentje » 07 dec 2011 12:27

bwa, ik koop overal wel wat. de duurste items in m'n kast zijn boxershorts van Björn Borg.

ik durf ook rare dingen matchen en dan krijg ik: "wa hedde gij nu aan?"
The Belgian Pride rocks my world! See you all next year!
Ziekte van Hashimoto

lotr
Regular user
Regular user

Bericht door lotr » 07 dec 2011 13:01

Ik zou nooit iets kopen van Abercrombie & Fitch, maar ik wil er eigenlijk wel eens een keer gaan kijken :D

Kikkerkop
Senior user
Senior user

Bericht door Kikkerkop » 07 dec 2011 21:16

Het Amerikaans stockhuis 8)

lotr
Regular user
Regular user

Bericht door lotr » 07 dec 2011 21:30

Kikkerkop schreef:Het Amerikaans stockhuis 8)
Wat is een stockhuis? :confi:

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 07 dec 2011 22:13

lotr schreef:
Kikkerkop schreef:Het Amerikaans stockhuis 8)
Wat is een stockhuis? :confi:
[mei_meisje] Daar verkopen ze stock. [/mei_meisje]

= afdankertjes, bijvoorbeeld van het leger

Hoemmoes
Forum addict
Forum addict

Bericht door Hoemmoes » 08 dec 2011 15:43

If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)

Plaats reactie