Zie jij er homo/lesbisch/bi uit?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Kikkerkop
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: Zie jij er homo/lesbisch/bi uit?

Bericht door Kikkerkop » 10 aug 2012 16:34

Daluicis schreef:
BastardPriest schreef:
Salomon schreef:Op zich is het waarschijnlijk inderdaad totaal irrelevant, maar ik vraag me nu wel af wat die zogenaamde kenmerken dan zouden zijn (voor homo's vooral :wink: ).
Uit eigen ondervinding: allstars, te spannende t-shirts en er gewoon in 't algemeen afgelekt uitzien (hoewel dat laatste minder voorkomt, gelukkig). Niet exclusief toe te schrijven aan homo's, maar het valt op. Homo's hebben in vergelijking met heteromannen precies ook veel meer complexen over hun lichaam. Zijn vrouwen dan minder veeleisend zijn op dat vlak?

De gedrags-kenmerken zullen wel algemeen gekend zijn.
En waar ligt het verschil hier met metroseksualiteit, waar menigte hetero's ook aan meedoen?
Wel de homo geeft toe dat hij homo is
En de metroseksueel leeft nog in ontkenning :)

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 10 aug 2012 18:01

Kikkerkop schreef:
Wel de homo geeft toe dat hij homo is
En de metroseksueel leeft nog in ontkenning :)
Metroseksueel is zo 2004.

Nu is Bimboy de trend. 8)
Fluctuat nec mergitur

Zupi
Vader Abt

Bericht door Zupi » 10 aug 2012 18:08

Wat een hoop nonsens hier.

BastardPriest
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 10 aug 2012 18:33

Damerino schreef:Je mag er mij gerust zo eentje voor mijn deur zetten ze ... als jullie ze niet willen. Ik heb namelijk geen probleem met die zogezegde homo-uiterlijk-kenmerken :p (op die foto's vind ik dat nu niet echt kleding specifiek voor homo's hoor. Ik noem dat 'stijlvol' ... en duur)
Je mag ze hebben.
Damerino schreef:Waar ik wel een probleem mee heb is het volgende: vroeger werd je uitgelachen omdat je homo was. Nu lachen ze je uit als je speciaal gekleed loopt ... dat is wat hier een beetje op mijn systeem werkt, die bekrompenheid en kortzichtigheid! Er worden altijd wel groepen geviseerd. Als het niet om geaardheid draait, draait het wel om iets anders. Blijkbaar voelt dat goed andere mensen bespotten. Er is werk aan 's werelds attitude ...
Je wordt nog steeds uitgelachen als homo en je wordt al altijd uitgelachen als je speciaal gekleed loopt. Bekrompenheid en kortzichtigheid is van alle tijden. Ik lach ook nergens met de typische uiterlijke kenmerken van een homo, maar iemand vroeg ernaar, dus post ik enkel maar mijn eigen ondervindingen.
A church in ruin...

BastardPriest
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 10 aug 2012 18:34

Daluicis schreef:
BastardPriest schreef:
Salomon schreef:Op zich is het waarschijnlijk inderdaad totaal irrelevant, maar ik vraag me nu wel af wat die zogenaamde kenmerken dan zouden zijn (voor homo's vooral :wink: ).
Uit eigen ondervinding: allstars, te spannende t-shirts en er gewoon in 't algemeen afgelekt uitzien (hoewel dat laatste minder voorkomt, gelukkig). Niet exclusief toe te schrijven aan homo's, maar het valt op. Homo's hebben in vergelijking met heteromannen precies ook veel meer complexen over hun lichaam. Zijn vrouwen dan minder veeleisend zijn op dat vlak?

De gedrags-kenmerken zullen wel algemeen gekend zijn.
En waar ligt het verschil hier met metroseksualiteit, waar menigte hetero's ook aan meedoen?
Zoals KKK al zei dat zijn oook homo's (met enkele uitzonderingen).
A church in ruin...

BastardPriest
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 10 aug 2012 18:35

Zupi schreef:Wat een hoop nonsens hier.
Een allstar fanboy :D :p

Zo'n nonsens is het trouwens allemaal niet hoor. Zoals DT al zei, er zijn nu eenmaal bepaalde kenmerken die grotendeels terugkomen. Daar is ook niets mis mee.
A church in ruin...

Damerino
New user
New user

Bericht door Damerino » 10 aug 2012 19:02

BastardPriest schreef:Je mag ze hebben.
Ik dank u
BastardPriest schreef:Ik lach ook nergens met de typische uiterlijke kenmerken van een homo, maar iemand vroeg ernaar, dus post ik enkel maar mijn eigen ondervindingen.
Ik viel niemand aan hoor ... khad gewoon zin om ook eens mijn belang te zeggen ;)
Being unstable and bitchy is all part of my mystic.

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 10 aug 2012 19:05

Het is weer vol dus jullie kunnen verder posten over hoe jullie eruit zien hier
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Gesloten