Om een of andere reden maakt de mama me steevast blij als ze die avond aardappelen met selder en gehaktballen en tomatensaus maakt.
Ik voel me zo een klein kindje, want kleine kindjes vinden dat ook altijd lekker.
En ik hou ook van Witloof

Ik eet dat ook zo graag, zonder de selder dan. Als ik lief vraag aan de mama om dat te maken klaagt ze wel keer op keer dat dat 'kindje-eten' is maar dat kan mij nu es niets schelen se! Zo lekker!ezel schreef:Om een of andere reden maakt de mama me steevast blij als ze die avond aardappelen met selder en gehaktballen en tomatensaus maakt.
Ik voel me zo een klein kindje, want kleine kindjes vinden dat ook altijd lekker.
IdemMeegal. schreef:Zolang het Pasta is ben ik content!
x
Ik sluit er mij volledig bij aanSinusCosinus schreef:IdemMeegal. schreef:Zolang het Pasta is ben ik content!
x
en liefst zonder tomatensaus.
idem! ^^Meegal. schreef:Zolang het Pasta is ben ik content!
x
is dat niet iets kaas-pasta-achtigs? kheb in oosterijk iets gelijkaardigs-uitziend gegeten, maar dan zonder dat vlees.. was met veeeeel gesmolten kaas en rook naar stinkvoeten
tvalt me wel op dat ik hier enkele keren witloof heb gelezenals ik iets niét lust, dan is het wel dàt!
smaken verschillen
(gelukkig)