ik zoek: lifestyle

De katern voor alle interesses die in het hokje lifestyle passen: reizen, mode, horoscoop... Kortom de Weekend Knack van WJNH!
161 berichten • Pagina 7 van 91 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9

Re: ik zoek: lifestyle

Berichtdoor Disco Trut » 23 okt 2013 15:28
BadWolf schreef:Ik zoek eigenlijk een appartement of studio, iets goedekoops, als iemand iets weet... PM me!

Waar?
Silly things do cease to be silly if they are done by sensible people in an impudent way.

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.
Disco Trut
I have no life
I have no life

Leeftijd: 31
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor BadWolf » 23 okt 2013 16:38
Disco Trut schreef:
BadWolf schreef:Ik zoek eigenlijk een appartement of studio, iets goedekoops, als iemand iets weet... PM me!

Waar?

Gent of Antwerpen.
BadWolf
New user
New user

Leeftijd: 25
Geslacht: Man

Berichtdoor Duplo » 12 dec 2013 01:37
letterkoekje schreef:Ik zoek iemand die bezig is met het maken van juwelen in deze stijl:

Spoiler! :
Afbeelding

Het zou tof zijn als die persoon mij wat tips kan geven over het hoe, wat, waar van zo'n dingen. Waar vind ik onderdelen en andere benodigdheden? 'Handleidingen'?

Alvast een dikke merci!

Een vriendin van me heeft een eigen lijn in dat soort juwelen. Dit is haar Facebookpagina: https://www.facebook.com/creatieke?fref=ts
Duplo
New user
New user

Leeftijd: 27

Berichtdoor Green Tea » 21 jan 2014 09:37
Heeft iemand een idee waar ik dit soort schoenen kan vinden?

Spoiler! :
Afbeelding

Deze foto komt van de site van Kiboots, maar dat is net iets boven mijn budget. ;)
An eye for an eye makes the whole world blind.
Green Tea
Regular user
Regular user

Leeftijd: 22

Berichtdoor Fluostift » 25 jan 2014 16:45
Al eens gekeken op de Meir? Avance ofzoiets, daar verkopen ze wel dat genre schoen.
Fluostift
Regular user
Regular user

Berichtdoor GiaganiPer » 28 jul 2014 13:28
Blijkbaar zijn ze zeer comfortabel, laat me weten hoe je kunt vinden in een winkel.
GiaganiPer
New user
New user

Berichtdoor JustMe_ » 02 okt 2014 12:48
Ik zoek originele ideeën voor de mezzanine (klik hier als je niet weet wat dat is) op mijn slaapkamer. Mijn bed wil ik er niet zetten, en het schuine dak komt te laag om er een kast te plaatsen. Een bureau zou eventueel nog kunnen, maar dat is dan weer niet handig om te studeren. De enige optie die ik zie is om er een leeshoek van te maken, maar dat lijkt me dan weer zo cliché! Iemand nog andere ideeën?
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!
JustMe_
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor mientje » 02 okt 2014 13:19
JustMe_ schreef:Ik zoek originele ideeën voor de mezzanine (klik hier als je niet weet wat dat is) op mijn slaapkamer. Mijn bed wil ik er niet zetten, en het schuine dak komt te laag om er een kast te plaatsen. Een bureau zou eventueel nog kunnen, maar dat is dan weer niet handig om te studeren. De enige optie die ik zie is om er een leeshoek van te maken, maar dat lijkt me dan weer zo cliché! Iemand nog andere ideeën?

Dan noem je het gewoon geen leeshoek ;) . Een klein tafeltje met kussens/zeteltjes --> veel meer dan een leeshoek; gezellig voor met vrienden, romantisch voor met 't lief, rustgevend voor alleen. Een living is uiteindelijk veelal ook een soort 'leeshoek'; maar dat mag iedereen hebben.
mientje
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor JFK » 03 okt 2014 09:07
mientje schreef:
JustMe_ schreef:Ik zoek originele ideeën voor de mezzanine (klik hier als je niet weet wat dat is) op mijn slaapkamer. Mijn bed wil ik er niet zetten, en het schuine dak komt te laag om er een kast te plaatsen. Een bureau zou eventueel nog kunnen, maar dat is dan weer niet handig om te studeren. De enige optie die ik zie is om er een leeshoek van te maken, maar dat lijkt me dan weer zo cliché! Iemand nog andere ideeën?

Dan noem je het gewoon geen leeshoek ;) . Een klein tafeltje met kussens/zeteltjes --> veel meer dan een leeshoek; gezellig voor met vrienden, romantisch voor met 't lief, rustgevend voor alleen. Een living is uiteindelijk veelal ook een soort 'leeshoek'; maar dat mag iedereen hebben.

Snoezelruimte ofzo, :D

en als je geen plaats hebt voor zeteltjes, leg gewoon een matras er..leuk stofje erover, keiveel kussentjes en dekens...Een laag tafeltje, kerstlichtjes aan de wanden....
Ik zou er meteen zelf gaan zitten. :D
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor Manspersoon » 18 nov 2014 12:45
Weet er iemand een winkel in Gent waar je een donkerbruine broek kan kopen?
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.
Manspersoon
Senior user
Senior user

Leeftijd: 23

Berichtdoor BiNDing » 18 nov 2014 13:38
Manspersoon schreef:Weet er iemand een winkel in Gent waar je een donkerbruine broek kan kopen?

De Carhartt-winkel heeft er waarschijnlijk wel. De Brooklyn heeft er een paar. C&A heeft er ook wat. JBC heeft er waarschijnlijk ook wel.

Persoonlijk zou ik naar Carhartt-winkel of Brooklyn gaan.
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor NeW2 » 02 dec 2014 01:52
... een Europees alternatief voor dit: https://www.facebook.com/pages/Peau-De- ... k=timeline
(deftige button ups met coole motieven voor vrouwen) of gewoon een bedrijf dat wel verzendt naar de EU. Iemand?
NeW2
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor kinderknieën » 07 dec 2014 12:29
NeW2 schreef:... een Europees alternatief voor dit: https://www.facebook.com/pages/Peau-De- ... k=timeline
(deftige button ups met coole motieven voor vrouwen) of gewoon een bedrijf dat wel verzendt naar de EU. Iemand?

Check Wildfang eens.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.
kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 29

Berichtdoor NeW2 » 07 dec 2014 14:48
kinderknieën schreef:
NeW2 schreef:... een Europees alternatief voor dit: https://www.facebook.com/pages/Peau-De- ... k=timeline

Check Wildfang eens.

Bedankt! Helaas wel boven mijn budget... (international shipping + $30, enkel vanaf $200 is het gratis!)

Waar kopen jullie die coole button-ups toch????
NeW2
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor kinderknieën » 07 dec 2014 16:10
NeW2 schreef:
kinderknieën schreef:

Check Wildfang eens.

Bedankt! Helaas wel boven mijn budget... (international shipping + $30, enkel vanaf $200 is het gratis!)

Maar als je met enkele mensen samen bestelt, kan je die verzendingskosten delen he.

En misschien kan je ook eens gaan kijken bij Levi's en Urban Outfitters en op Asos (geen verzendingskosten zolang je voor meer dan € 25 koopt)?
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.
kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 29

Berichtdoor Darkcrow » 16 jan 2015 16:23
kinderknieën schreef:
NeW2 schreef:
kinderknieën schreef:

Check Wildfang eens.

Maar als je met enkele mensen samen bestelt, kan je die verzendingskosten delen he.

En misschien kan je ook eens gaan kijken bij Levi's en Urban Outfitters en op Asos (geen verzendingskosten zolang je voor meer dan € 25 koopt)?

houd er rekening mee dat je er ook nog belastingen op moet betalen als het buiten de Schenning zone komt.
Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 30

Berichtdoor Eindeloos » 07 mei 2015 19:15
Ik zoek mensen die ooit al alleen op reis geweest zijn & hun ervaringen willen delen (bv. welke landen zijn het veiligst als vrouw alleen, hoe lang ging je, goedkoopste formules,zou je het nog eens doen ... ).

Mijn innerlijke wanderlust dankt jullie. :merci:

Shoot!

Groeten,
Eindeloos
We accept the love we think we deserve. - S. Chbosky
Eindeloos
Senior user
Senior user

Leeftijd: 32

Berichtdoor vorvzie » 07 mei 2015 19:26
Eindeloos schreef:Ik zoek mensen die ooit al alleen op reis geweest zijn & hun ervaringen willen delen (bv. welke landen zijn het veiligst als vrouw alleen, hoe lang ging je, goedkoopste formules,zou je het nog eens doen ... ).

Mijn innerlijke wanderlust dankt jullie. :merci:

Shoot!

Groeten,
Eindeloos

Vorig jaar als man alleen een maand in de pyreneeën, perfect als vrouw te doen, met de tent en rugzak. Ik volgde een gr, maar je kan perfect ook mooiere stukken kiezen en andere laten liggen. Ik ging met de slaaptrein vanuit parijs, de perfecte match tussen prijs en comfort. Meer info in pb, als je zo iets zou willen doen.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.
vorvzie
Senior user
Senior user

Berichtdoor Bart_D » 04 dec 2015 17:16
Iemand die in Gent een karaokebar of ergens een plaats weet waar je dat kan afhuren of iets dergelijks? :)
(voor een verjaardag)
I just wish I could fast-forward through my life and see that everything ends up okay.
Bart_D
Regular user
Regular user

Leeftijd: 26

Berichtdoor JustMe_ » 11 jan 2016 14:29
Ik zoek een reismaatje om in februari mee naar Ethiopië te gaan! Iemand zin om een geheel nieuwe cultuur te ontdekken, te paard door de bergen te trekken, middeleeuwse kastelen te bezoeken en lekker veel koffie te drinken? Oh ja, je krijgt er ook nog leuk gezelschap bij dat de taal al een beetje spreekt en er haar weg kent ;)
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!
JustMe_
Experienced user
Experienced user

161 berichten • Pagina 7 van 91 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9

Keer terug naar Lifestyle