ik zoek: lifestyle

De katern voor alle interesses die in het hokje lifestyle passen: reizen, mode, horoscoop... Kortom de Weekend Knack van WJNH!
161 berichten • Pagina 1 van 91, 2, 3, 4, 5 ... 9

ik zoek: lifestyle

Berichtdoor J-La » 23 sep 2008 21:46
zoek je iets dat te maken heeft met lifestyle - in de breedste betekenis van het woord?

vraag het hier, en misschien kunnen we je helpen :wink:
J-La
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 34
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor J-La » 23 sep 2008 21:48
Wingske schreef:Weet iemand een goed restaurant in gent of in de buurt ervan?
Tot ongeveer €50pp.
Bedankt alvast voor de tips.
J-La
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 34

Berichtdoor sjalot » 27 okt 2008 23:45
Het is te zien wat je wil...

Enkele heerlijke en goedkope plaatsen (waar ik af en toe heen ging/ga):

- Den Amadeus (zeer lekkere ribbetjes à volonté, met een zalig lekkere patat met curryboter)
- Tapas bar (aan de zuid, ben eigenlijk niet zeker of die zo heet)
- de kastart voor heerlijke spaghetti
- de orchidee (mmmmmm wok)

Voor de eerste 3 moet je zeker reserveren of geen plaats!
Een tocht van 1000 mijl begint met een eerste stap
sjalot
Regular user
Regular user

Leeftijd: 31

Re: ik zoek: lifestyle

Berichtdoor sjalot » 27 nov 2008 22:39
Nu zoek ik zelf iets!

De openingsuren en dagen van de karaoke bar in Gent. Aan de Overpoort (Stalhof heet de straat geloof ik).

Ik wil erheen met enkele collega's van het werk, maar wil daar niet voor niks staan...
sjalot
Regular user
Regular user

Berichtdoor dieter » 29 nov 2008 13:43
sjalot schreef:Nu zoek ik zelf iets!

De openingsuren en dagen van de karaoke bar in Gent. Aan de Overpoort (Stalhof heet de straat geloof ik).

Ik wil erheen met enkele collega's van het werk, maar wil daar niet voor niks staan...

Voor al je openingsuren: http://www.openingsuren.com/

gl
I saw a lot of things, I met a lot of people, but the only thing to be happy is to accept the things that you never can have...
dieter
Regular user
Regular user

Leeftijd: 26
Geslacht: Man

Berichtdoor sjalot » 29 nov 2008 15:56
dieter schreef:

gl

bedankt, maar het staat er niet bij ...
sjalot
Regular user
Regular user

Berichtdoor Echo » 30 nov 2008 19:06
sjalot schreef:
dieter schreef:

gl

bedankt, maar het staat er niet bij ...

Ik dacht vanaf 22u30, maar ik ben het niet zeker. En ik weet ook niet welke dagen. Best gewoon telefoneren of eerst eens langsgaan...
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Echo
I have no life
I have no life

Leeftijd: 29

Berichtdoor Mateo » 17 mei 2009 18:48
jo1990 schreef:Hallo beste mensen !!

graag had ik binnen een jaar of 2 naar zuid Afrika getrokken voor een doortrek reis ...

nu heb ik al veel liggen zoeken maar niet echt men goesting gevonden ..

weet iemand van jullie een goed reisbureau zijn die zich hier met bezig houden of mensen die doortrek reizen in Zuid - Afrika hebben gedaan ?en welke ervaring zij hebben gehad ?

zou heel graag eerst wat info willen verzamelen voor een keuze te kunnen maken en wat ik zeker moet meenemen op reis naar Afrika !!

alvast bedankt
Mateo
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 33

Berichtdoor piemelkop » 20 mei 2009 12:08
Ik ga zaterdag kleren kopen voor mijn zus haar trouw. Nu, ik ben een dwerg, dus 1) ik heb kleine maten nodig en 2) alles mag een beetje modern zijn, want in zo'n antiek kostuum zie ik er waarschijnlijk ongelofelijk lachwekkend uit.
Dus: weet er iemand winkels (liefst in Antwerpen) waar er sjieke kleren zijn, liefst ook in kleine maten en niet te antiek?
piemelkop
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 27

Berichtdoor De lachende profeet » 20 mei 2009 17:08
piemelkop schreef:Ik ga zaterdag kleren kopen voor mijn zus haar trouw. Nu, ik ben een dwerg, dus 1) ik heb kleine maten nodig en 2) alles mag een beetje modern zijn, want in zo'n antiek kostuum zie ik er waarschijnlijk ongelofelijk lachwekkend uit.
Dus: weet er iemand winkels (liefst in Antwerpen) waar er sjieke kleren zijn, liefst ook in kleine maten en niet te antiek?

:roflmao:

Maar oké, ik ken het probleem. Spijtig genoeg ken ik niet direct winkels voor kleine maten. Met andere woorden, ze zullen uw pijpen sowieso moeten inkorten.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.

Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985
De lachende profeet
I have no life
I have no life

Leeftijd: 32

Berichtdoor mial » 20 mei 2009 17:31
De lachende profeet schreef:
piemelkop schreef:Ik ga zaterdag kleren kopen voor mijn zus haar trouw. Nu, ik ben een dwerg, dus 1) ik heb kleine maten nodig en 2) alles mag een beetje modern zijn, want in zo'n antiek kostuum zie ik er waarschijnlijk ongelofelijk lachwekkend uit.

:roflmao:

Maar oké, ik ken het probleem. Spijtig genoeg ken ik niet direct winkels voor kleine maten. Met andere woorden, ze zullen uw pijpen sowieso moeten inkorten.

is dat niet vrijwel altijd zo? Mijn broekspijpen zijn echt altijd kilometers te lang... als die broek gaat rond uw middel is het belangrijkste bereikt, denk ik dan. Tbelangrijkste lijkt mij de jas, want als die te groot is, lijk je nogal op een puber van 15 in het kostuum van zijn vader.
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia

overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...

all is chill, zen and unicorns
mial
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor starálfur » 20 mei 2009 18:50

Ik zou aanraden:

Filippa K (http://www.filippa-k.com). Mooie moderne pakken etc. Betaalbaar, maar niet echt goedkoop. Zweeds, dus potentieel (te) lange broeken :) - maar die kunnen natuurlijk worden ingekort.

SuitSupply (http://www.suitsupply.nl/). Véél pakken, meestal redelijk moderne snit. Mijn Portugese 'schoonbroer' koopt hier soms pakken, en dat betekent dat ze heel kleine maten hebben :D .

COS (http://www.cosstores.com). Hebben soms mooie pakken en hemden, ook in kleine maten. En het is (meestal) goedkoper dan de vorige twee.
a feeling that you have that could change your life
there's something burning up inside
I reach out for you and our hearts collide
starálfur
Regular user
Regular user

Leeftijd: 33

Berichtdoor kinderknieën » 21 mei 2009 23:29
starálfur schreef:SuitSupply (http://www.suitsupply.nl/). Véél pakken, meestal redelijk moderne snit. Mijn Portugese 'schoonbroer' koopt hier soms pakken, en dat betekent dat ze heel kleine maten hebben :D .

COS (http://www.cosstores.com). Hebben soms mooie pakken en hemden, ook in kleine maten. En het is (meestal) goedkoper dan de vorige twee.

Wilde ik ook aanraden. Vooral dat laatste dan.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.
kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Alice Vane » 22 mei 2009 00:13
Ik zoek : een kot in berchem ,
weet iemand goede site's, bronnen , maaktniet uit wat om koten te zoeken want ik wordt het stilaan beu :(
Alice Vane
New user
New user

Leeftijd: 26

Berichtdoor piemelkop » 23 mei 2009 17:02
kinderknieën schreef:
starálfur schreef:SuitSupply (http://www.suitsupply.nl/). Véél pakken, meestal redelijk moderne snit. Mijn Portugese 'schoonbroer' koopt hier soms pakken, en dat betekent dat ze heel kleine maten hebben :D .

Dikke mercie allebei. Het is die laatste geworden. Eerste winkel die ik binnenwandelde, en op een half uur was mijn keuze gemaakt.
De broek en de mouwen moeten nog ingekort worden, maar in mijn geval is dat normaal. :)
Trouwens ook vrij goedkoop: voor 300 euro had ik alles, inclusief schoenen.
piemelkop
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 27

Berichtdoor Laartje » 25 mei 2009 16:55
Alice Vane schreef:Ik zoek : een kot in berchem ,
weet iemand goede site's, bronnen , maaktniet uit wat om koten te zoeken want ik wordt het stilaan beu :(

Kotweb? login aan te vragen via de sociale dienst van de unief, meestal reageren die nogal snel!

En voor de rest: rondfietsen in de buurt waar je een kot zoekt, en eens informeren bij mensen die op kot zitten, ik weet bv dat een aantal mensen van mijn jaar in Berchem en omstreken op kot zitten, dus die zullen er binnenkort wel uitgaan...
If it doesn't kill you, it can only make you stronger.
Laartje
I have no life
I have no life

Leeftijd: 32

Berichtdoor Laurenti » 21 jul 2009 10:58
piemelkop schreef:
kinderknieën schreef:

Dikke mercie allebei. Het is die laatste geworden. Eerste winkel die ik binnenwandelde, en op een half uur was mijn keuze gemaakt.
De broek en de mouwen moeten nog ingekort worden, maar in mijn geval is dat normaal. :)
Trouwens ook vrij goedkoop: voor 300 euro had ik alles, inclusief schoenen.

Interessant om het te weten, dank je voor de feedback!
Laurenti

Berichtdoor Laurenti » 21 jul 2009 11:15
Volgend academiejaar wil ik mijn kot trendy inrichten en daarvoor ben ik op zoek naar meubels.

Ik had al gedacht aan Globuy, omdat Flamant echt wel te duur is. Maar het rustieke karakter en de sfeer die de meubelen hebben spreekt me wel aan.

Daarnaast had ik ook graag een Fatboy op mijn kamer gehad, maar die twee stijlen combineren lijkt mij onmogelijk. Dan zou ik wellicht kiezen voor een moderne en minimalistisch interieur en kiezen voor enkele opvallende voorwerpen (eventueel een kunstobject).

Nu had ik graag een budget-vriendelijke oplossing gehad met oog op een kwaliteitsvolle inrichting (niet om slechts één jaar te gebruiken). Welke winkels zouden jullie me aanbevelen en is Ikea een optie om daar wat te vinden?
Laurenti

Berichtdoor Echo » 21 jul 2009 11:26
Laurenti schreef:Nu had ik graag een budget-vriendelijke oplossing gehad met oog op een kwaliteitsvolle inrichting (niet om slechts één jaar te gebruiken). Welke winkels zouden jullie me aanbevelen en is Ikea een optie om daar wat te vinden?

Ikea =/= kwaliteitsvol, en iedereen heeft dan dezelfde meubels als jij.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Echo
I have no life
I have no life

Berichtdoor aardbei » 21 jul 2009 17:08
Echo schreef:
Laurenti schreef:Nu had ik graag een budget-vriendelijke oplossing gehad met oog op een kwaliteitsvolle inrichting (niet om slechts één jaar te gebruiken). Welke winkels zouden jullie me aanbevelen en is Ikea een optie om daar wat te vinden?

Ikea =/= kwaliteitsvol, en iedereen heeft dan dezelfde meubels als jij.

kringloopwinkel baby!
soms tijdrovend maar een schone goedkope vondst
is gegarandeerd meer pret dan trieste ikeawegwerp.
en met het geld dat je uitspaart kan je misschien zelfs iets bij flamant kopen.

en combineren is helemaal 2009.
geen fatboy + kweeniwazorgen dus!

(mijn koten waren altijd bemeubeld, eigenlijk.)
aardbei

161 berichten • Pagina 1 van 91, 2, 3, 4, 5 ... 9

Keer terug naar Lifestyle