Tattoo's

De katern voor alle interesses die in het hokje lifestyle passen: reizen, mode, horoscoop... Kortom de Weekend Knack van WJNH!
Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Re: Tattoo's

Bericht door Echo » 08 apr 2014 13:38

Ik zit ook al een tijdje in mijn hoofd met een bepaalde tattoo, maar weet nog altijd geen plek op mijn lijf. Aan de ene kant wil ik dat het niet te zichtbaar is, maar dan ook weer niet te onzichtbaar.
En ik had eens van die witte tattoo-inkt (een beetje zoals een litteken) gezien en vond dat echt wijs. Zoals dit:
Afbeelding
Maar veel tattooshops willen dat niet zetten wegens niet echt betrouwbaar, en dat vergeeld na een tijdje, etc. Dus die optie valt weg.

(en ik heb onlangs gedroomd dat ik een tatoeage liet zetten op mijn voorhoofd, gewoon een horizontale streep. Doodsangsten uitgestaan tijdens die droom...)
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Pura-Vida
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Pura-Vida » 23 apr 2014 16:26

dingetje schreef:Ik weet al een vijftal jaar welke tattoo ik wil en waar, deze zomer zet ik hopelijk ook de stap om hem te laten plaatsen.

Idem. Ik weet het al tien jaar en heb de stap nog niet gezet

omnivix
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Bericht door omnivix » 25 apr 2014 00:31

binnen een paar weken ben ik de trotse eigenaar van dit juweeltje :mrgreen:
Spoiler! :
Afbeelding
En voor zij die het zich afvragen of dit een specifieke betekenis, het heeft er eentje ;) Heeft met het leven te maken
I live, I endure and I go on.
I'am the inevitable and this is just a mere beginning of what has to come

omnivix
Regular user
Regular user

Bericht door omnivix » 20 mei 2014 00:00

omnivix schreef:binnen een paar weken ben ik de trotse eigenaar van dit juweeltje :mrgreen:
Spoiler! :
Afbeelding
En voor zij die het zich afvragen of dit een specifieke betekenis, het heeft er eentje ;) Heeft met het leven te maken
En dit is dan het resultaat dan geworden :love:
Spoiler! :
wups, hij is weg :roll:
I live, I endure and I go on.
I'am the inevitable and this is just a mere beginning of what has to come

RainbowUnicorn
New user
New user

Bericht door RainbowUnicorn » 18 jun 2014 18:12

Ik heb een klein vouwensymbool op mijn r. heup and op mijn linker zijkant heb ik een grote tattoeages met allerlei 'afbeeldingen' voor mijn familie

Chocopot
Senior user
Senior user

Bericht door Chocopot » 20 sep 2014 19:39

Pura-Vida schreef:
dingetje schreef:Ik weet al een vijftal jaar welke tattoo ik wil en waar, deze zomer zet ik hopelijk ook de stap om hem te laten plaatsen.

Hier ook. Ik weet dat ik 1 wil maar twijfel steeds over wat en waar. De zin voor een tattoo is ook in golven, soms denk ik er veel aan en kijk ik rond, andere momenten ben ik er totaal niet mee bezig.
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare

Hoemmoes
Forum addict
Forum addict

Bericht door Hoemmoes » 14 nov 2014 07:27

It's time. Welke tattoozaak in Gent raden jullie aan?
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)

Eindeloos
Senior user
Senior user

Bericht door Eindeloos » 27 dec 2014 17:22

Chocopot schreef:
Pura-Vida schreef:

Hier ook. Ik weet dat ik 1 wil maar twijfel steeds over wat en waar. De zin voor een tattoo is ook in golven, soms denk ik er veel aan en kijk ik rond, andere momenten ben ik er totaal niet mee bezig.
Same here.
We accept the love we think we deserve. - S. Chbosky

iamagirl
Regular user
Regular user

Bericht door iamagirl » 27 dec 2014 23:59

Ik ben nog maar 16 enweet al 100% zeker welke tattoo's ik ga late zette op men 18! :) nog een jaar en 1 maand wachte! ! ^^

Stefanie
New user
New user

Bericht door Stefanie » 19 mei 2015 14:36

iamagirl schreef:Ik ben nog maar 16 enweet al 100% zeker welke tattoo's ik ga late zette op men 18! :) nog een jaar en 1 maand wachte! ! ^^
Ik had net hetzelfde op jouw leeftijd. Ik had mijn eigen tattoo al getekend op papier. En die staat nu reeds 8 jaar op mijn pols. :-) Gewacht tot mijn 18e verjaardag en dan snel naar de tattooshop! Iets waar je naar kan uitkijken.

iamagirl
Regular user
Regular user

Bericht door iamagirl » 19 mei 2015 17:00

Stefanie schreef:
iamagirl schreef:Ik ben nog maar 16 enweet al 100% zeker welke tattoo's ik ga late zette op men 18! :) nog een jaar en 1 maand wachte! ! ^^
Ik had net hetzelfde op jouw leeftijd. Ik had mijn eigen tattoo al getekend op papier. En die staat nu reeds 8 jaar op mijn pols. :-) Gewacht tot mijn 18e verjaardag en dan snel naar de tattooshop! Iets waar je naar kan uitkijken.
Ja bij mij staat het ook al op papier getekend en nu wachte maar :)

Stefanie
New user
New user

Bericht door Stefanie » 20 mei 2015 18:57

iamagirl schreef:
Stefanie schreef:
Ja bij mij staat het ook al op papier getekend en nu wachte maar :)
Het zal er wel snel zijn! Ben benieuwd om het eens te zien. :)

Leygasp
New user
New user
Contacteer:

Bericht door Leygasp » 28 jan 2016 00:06

Ik heb een klein ankertje met de solsleutel erin, Kvind em zelf een schoontje ookal is hij wel wat aan de kleine kant :p
Ik ben ook nog aan het denken om een nieuwe te laten zetten, maar wat weet ik niet precies
"Madness is not a state of mind, it's a place... Shall we go there?"
~Alice Madness returns

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 29 jan 2016 22:47

Later zou ik wel graag eentje hebben van Harry Potter of Hermione ofzo :blush: .
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Confusion
Senior user
Senior user

Bericht door Confusion » 30 jan 2016 10:38

Ik ben allergisch voor de inkt. Anders had ik er waarschijnlijk al lang eentje gehad.

Hombie
Senior user
Senior user

Bericht door Hombie » 30 jan 2016 15:48

Ik heb wat voorontwerpen, maar ze zijn nog niet helemaal goed genoeg en ik heb het geld er nog niet voor xD

Met wat chance deze zomer de eerste, die staat al redelijk vast ('Stay positive' logo van The Hold Steady, zonder iets van tekst ofzo op linkeronderarm)

Edit: Afbeelding
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 30 jan 2016 16:55

ik vind dat zo aantrekkelijk, maar ik zou het zelf niet durven laten zetten, waarschijnlijk.

Kleerkastkast
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kleerkastkast » 28 mei 2016 18:27

Ik heb mijn pa kunnen overtuigen om een tweede (kleine) tatoeage te mogen laten zetten binnen enkele maanden. Na 'imber' op mijn linkerpols (als aandenken dat slechte tijden voorbij gaan), zou ik graag een kleine sparkle ergens anders op mijn lichaam plaatsen. Misschien boven de tatoeage die ik al heb, misschien op een vinger of gewoonweg op mijn andere pols.. Ik heb nog geen idee..

De betekenis zou komen van deze quote:
Spoiler! :
Afbeelding
>> Verander voor niemand, hoe goed het ook zou voelen. Ik heb het geprobeerd en het werkt niet. Maak deze fout geen tweede keer..

sprankeltje
New user
New user

Bericht door sprankeltje » 28 mei 2016 20:21

Ik heb geen tattoo's, maar dat wil niet zeggen dat ik ze niet wil. (misschien ooit)
Ik zou er nooit één willen die ik constant zie, juist omdat er dan meer kans is dat je hem beu geraakt. Het zou sowieso een vlinder worden, ik weet alleen nog niet waar... Als hij er ooit komt....
Het moment dat je beseft dat een stel tieten prachtig is

Hombie
Senior user
Senior user

Bericht door Hombie » 02 jun 2016 15:12

Spoiler! :
Afbeelding
Huidig voorontwerp, nog niet zeker qua kleur, en het zon/maan ding moet wat groter enzovoorts...

Het huidig plan is dat als soort halfsleeve op de linkerbovenarm met het zon/maan-ding op de triceps dan, maar ik ben momenteel volledig blut. Mss als ik deze zomer genoeg geld bijeengescharreld krijg dat ik langzaamaan kan kijken om de plannen wat concreter te maken :p
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?

Plaats reactie