Tattoo's

De katern voor alle interesses die in het hokje lifestyle passen: reizen, mode, horoscoop... Kortom de Weekend Knack van WJNH!
504 berichten • Pagina 24 van 261 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26

Re: Tattoo's

Berichtdoor Wall » 20 jul 2013 09:59
Ik denk dat ik al flauw zou vallen wanneer ik de naald zag. Niet echt iets voor mij dus :lol: Maar ik kan sommige wel mooi vinden. Zeker wanneer er een mooie betekenis achterzit.
Moderator van het jaar 2015
Wall
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Leeftijd: 23
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Disco Trut » 22 jul 2013 12:30
kinderknieën schreef:
Simon... schreef:Ik durf het niet goed te vragen, maar bestaat er voor jullie, tattooliefhebbers, ook iets als foute, lelijke of overdreven tattoos? En indien ja, mag je dat dan eigenlijk wel zeggen?

Spoiler! :
Afbeelding

Ja. (Maar tegen de man van de foto zou ik dat nu precies toch niet gaan zeggen.)

Ja maal vijf!

Gisteren aan zee nog een rondje "om-ter-marginaalste/lelijkste/foutste tattoo spotten gespeeld". En de mijne is nochtans ook niet zo'n kleintje en ik ben er zeker van dat die ook niet bij iedereen in de smaak valt, stijl- en plaatsgewijs. Anderzijds kan me dat ook werkelijk geen ruk schelen, ik ben de enige die er echt iets over moet 'vinden' (al ben ik wel blij dat mijn lief 'm mooi vindt). En ik ga 'm zelf onmogelijk ooit beu worden of lelijk vinden, door waar 'ie voor staat.

(Wat een Hollands klinkend stukje tekst zeg.)
Silly things do cease to be silly if they are done by sensible people in an impudent way.

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.
Disco Trut
I have no life
I have no life

Leeftijd: 31

Berichtdoor Chocopot » 26 jul 2013 20:51
Ik wil al jaren een tattoo. Ook ben ik al jaren aan het twijfelen over wat en waar. Tegenwoordig zijn er zo veel die er ene hebben en ik vind het zo jammer :( Ik ben iemand die niet graag een 'achterloper' is, vandaar dat ik het jammer vind.
Momenteel zou ik graag kattenpootjes willen op mijn bovenarm, binnenarm naar buitenarm, en op mijn schouder dan de silhouette van een kat :)
Katten :love: :love:
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare
Chocopot
Senior user
Senior user

Leeftijd: 24

Berichtdoor Perdrix » 31 jul 2013 18:09
Ik weet perfect welke tattoo ik zou willen zetten en waar, maar de kans is klein dat het ooit op mijn lichaam vereeuwigd zal worden. Deels omdat ik een schijtzak ben, maar ook deels omdat het eventueel voor problemen zou kunnen zorgen in een latere job. En misschien ook deels uit principe.
Perdrix
Senior user
Senior user

Berichtdoor Margaux » 31 jul 2013 20:38
Wall schreef:Ik denk dat ik al flauw zou vallen wanneer ik de naald zag. Niet echt iets voor mij dus :lol: Maar ik kan sommige wel mooi vinden. Zeker wanneer er een mooie betekenis achterzit.

Daar sluit ik mij helemaal bij aan.
Al zou ik toch graag zelf een tattoo laten zetten en ben ik van plan mij ooit over die angst heen te zetten... :mrgreen:
Het leven begint vandaag en elke dag opnieuw, hoe je het ook draait of keert, wikt of weegt!
Margaux
New user
New user

Leeftijd: 25

Berichtdoor Wendyke » 05 aug 2013 11:51
Wall schreef:Ik denk dat ik al flauw zou vallen wanneer ik de naald zag. Niet echt iets voor mij dus :lol: Maar ik kan sommige wel mooi vinden. Zeker wanneer er een mooie betekenis achterzit.

Ewel, ik heb krak hetzelfde voor. Flauwvallen zit er dik in en ik denk ook niet dat ik met tattoo's zou staan (gelukkig voel ik ook geen behoefte om iets te laten vereeuwigen op mijn lichaam). Mijn lief heeft er wel eentje, mét betekenis. Ik vind het bovendien mooi bij haar passen.

Tattoo's zonder reden/betekenis laten zetten en gewoon maar plaatsen omdat je het mooi vindt, vind ik -mijn persoonlijke mening- minder slim. Wie zegt dat je datzelfde prentje over 10 jaar nog mooi vindt? Alsook: tattoo's in je gezicht plaatsen... a big no no no noooo! Dat vind ik onder geen geval mooi.
Wendyke
Regular user
Regular user

Leeftijd: 30

Berichtdoor Zathura » 06 aug 2013 12:25
Momenteel heb ik er nog maar eentje. 'Faith' in Iers lettertype en met een klavertje vier. Het staat voor dat ik nooit moet vergeten om vertrouwen in mezelf te hebben en minder aantrekken van wat anderen zeggen, dan zal ik pas gelukkig worden. :')

Donderdag wordt mijn tweede gezet. Een gesloten oog in een driehoek met verfspatten. Ik maak er waarschijnlijk later nog een foto van. Het gesloten oog staat voor dat mensen minder naar het uiterlijk zouden moeten kijken en minder andere mensen veroordelen. Je moet naar het innerlijk kijken en wanneer dat mooi is, dan is het uiterlijk automatisch ook mooi. :') Verder staat het ook voor dat je met gesloten ogen veel meer kunt zien dan met open ogen. Niet alleen het innerlijk van mensen, maar ook je fantasie. De wereld kan opeens veel leuker en mooier zijn als je -je ogen even sluit. ^^
Raise a glass, 'cause I'm not done saying it.
They all wanna get rough, get away with it.
Let 'em talk 'cause we're dancing in this world alone.
Zathura
Regular user
Regular user

Geslacht: Man

Berichtdoor Dieter_ » 07 aug 2013 19:33
Ik heb nu ongeveer twee jaar een tattoo, namelijk een wereldkaart op de achterkant van m'n onderbeen. Een prachtig ding, vind ik zelf. Sindsdien weet ik dat ik er nog meer ga laten zetten, maar ik heb momenteel even geen concreet plan meer (maar ook geen geld, dus heb nog wel even).
Dieter_
New user
New user

Berichtdoor JFK » 09 aug 2013 10:07
Dieter_ schreef:Ik heb nu ongeveer twee jaar een tattoo, namelijk een wereldkaart op de achterkant van m'n onderbeen.

Dat vind ik wel niet mis. Gewoon de contouren van een wereldkaart.

OT.

Mijn mening begint precies toch te veranderen over tattoo's.
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Berichtdoor Berly » 12 aug 2013 14:18
Ik twijfel al zo'n 5jaar over het zetten van een bepaalde tattoo op een bepaalde plaats, namelijk een dolfijn op mijn schouder/rug. Voor de meeste klinkt het cliché, maar bij mij zit er meer achter dan gewoon een dolfijn. Dolfijnen zijn namelijk dieren waar ik heel veel bewondering voor heb. Diegene die al in mijn kamer zijn geweest, zullen dat wel weten (heb zo'n 1.5kast vol dolfijnenspulletjes).
Een dolfijn heeft ook enkele karaktereigenschappen die ik heb; ze kunnen namelijk nooit alleen zijn, willen altijd mensen om zich heen, zijn speels en staan altijd klaar om een ander te helpen. Bovendien zijn er dolfijnen die ook biseksueel of zelf homoseksueel zijn :D
Nu dat ik geld heb en het gedacht toch al zo'n 5jaar in mijn hoofd zit, ben ik van plan het idee te realiseren. Ik wil een uniek ontwerp maken, met liefst tribal er wat in verwerkt ;) Mephistoteles van hier op het forum wou mijn idee uitwerken en dan zou ik daarmee naar een tattooshop gaan in Gent-Deinze. Alleen twijfel ik nog welke.. Ik dacht aan Bodydesign, Tumi, TattooLegend of eventueel nog een andere.. (Ace & Dice zette ik mijn piercing, maar vond die man niet zo vriendelijk..) Iemand ervaring met een van deze? En hoe gaat dat dan precies in zijn werk? Je gaat met je ontwerp naar daar en dan?
Berly is back!
Berly
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Disco Trut » 12 aug 2013 15:09
Berly schreef:Ik twijfel al zo'n 5jaar over het zetten van een bepaalde tattoo op een bepaalde plaats, namelijk een dolfijn op mijn schouder/rug. Voor de meeste klinkt het cliché, maar bij mij zit er meer achter dan gewoon een dolfijn. Dolfijnen zijn namelijk dieren waar ik heel veel bewondering voor heb. Diegene die al in mijn kamer zijn geweest, zullen dat wel weten (heb zo'n 1.5kast vol dolfijnenspulletjes).
Een dolfijn heeft ook enkele karaktereigenschappen die ik heb; ze kunnen namelijk nooit alleen zijn, willen altijd mensen om zich heen, zijn speels en staan altijd klaar om een ander te helpen. Bovendien zijn er dolfijnen die ook biseksueel of zelf homoseksueel zijn :D
Nu dat ik geld heb en het gedacht toch al zo'n 5jaar in mijn hoofd zit, ben ik van plan het idee te realiseren. Ik wil een uniek ontwerp maken, met liefst tribal er wat in verwerkt ;) Mephistoteles van hier op het forum wou mijn idee uitwerken en dan zou ik daarmee naar een tattooshop gaan in Gent-Deinze. Alleen twijfel ik nog welke.. Ik dacht aan Bodydesign, Tumi, TattooLegend of eventueel nog een andere.. (Ace & Dice zette ik mijn piercing, maar vond die man niet zo vriendelijk..) Iemand ervaring met een van deze? En hoe gaat dat dan precies in zijn werk? Je gaat met je ontwerp naar daar en dan?

Ik zou je kunnen tegenspreken op veel van die dingen over dolfijnen, maar je bent er duidelijk dol op en (in tegenstelling tot wat velen vast denken) haal ik geen genot uit het stukprikken van de blijheid van een ander :)

Om op jouw vraag te antwoorden: Ik ben met mijn ontwerp naar mijn tattoo-vrouw gegaan (dat was wel in Zweden, maar ik neem aan dat het niet zo sterk zal verschillen). Zij maakte dan (op mijn vraag) haar eigen bewerking ervan en die zette ze op iets dat op kalkeer-papier leek. Dat werd dan in blauwe inkt op mijn vel gezet, zodat je kan kijken of grootte, plaats en ontwerp goed zijn. En dan beginnen ze eraan :)

Ik heb dus geen ervaring met geen van bovenstaande, maar dat is zowat ongeveer het proces. Tussen het moment dat ik met mijn ontwerp naar hen ging en dat ik mocht terugkomen (zij had intussen een ontwerp of 5 gemaakt van mijn ontwerp) zaten een tweetal weken geloof ik. Alles hangt af van hun agenda :)
Silly things do cease to be silly if they are done by sensible people in an impudent way.

Disco Trut
I have no life
I have no life

Berichtdoor Berly » 13 aug 2013 15:15
Disco Trut schreef:Ik zou je kunnen tegenspreken op veel van die dingen over dolfijnen, maar je bent er duidelijk dol op en (in tegenstelling tot wat velen vast denken) haal ik geen genot uit het stukprikken van de blijheid van een ander :)

Van mij mag je het gerust zeggen hoor, want nu kom je voor mij over als 'ik ga haar een stek geven, maar toch braaf lijken'. Aleja, ge prikt zo ook mijn blijdheid stuk hoor :roll:
Er is hier trouwens al in het topic gezegd dat een tattoo iets persoonlijk is, en als dat mijn persoonlijke kijk op dolfijnen is en ik daar dus tattoo van laat zetten is dat mijn keuze..

Maar toch nog bedankt voor de andere info... :roll:
Berly is back!
Berly
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor bieke007 » 13 aug 2013 16:18
Ik zag onlangs een afbeelding van een leuke tattoo op facebook.

Afbeelding

Blijkbaar nogal populair aan de binnenkant van de pols. Daar zou ik wel de rest van mijn leven naar kunnen kijken denk ik.
every new beginning comes from some other beginning's end
bieke007
I have no life
I have no life

Berichtdoor Disco Trut » 14 aug 2013 19:06
Berly schreef:
Disco Trut schreef:Ik zou je kunnen tegenspreken op veel van die dingen over dolfijnen, maar je bent er duidelijk dol op en (in tegenstelling tot wat velen vast denken) haal ik geen genot uit het stukprikken van de blijheid van een ander :)

Van mij mag je het gerust zeggen hoor, want nu kom je voor mij over als 'ik ga haar een stek geven, maar toch braaf lijken'. Aleja, ge prikt zo ook mijn blijdheid stuk hoor :roll:
Er is hier trouwens al in het topic gezegd dat een tattoo iets persoonlijk is, en als dat mijn persoonlijke kijk op dolfijnen is en ik daar dus tattoo van laat zetten is dat mijn keuze..

Maar toch nog bedankt voor de andere info... :roll:

Oei oei, lichtjes overdreven assertieve/agressieve reactie..

Ik denk dat het meer dan duidelijk is dat ik een andere 'beeld' heb van dolfijnen dan jij, waarover ik opnieuw niet zal uitwijden, net omdat ik jouw persoonlijke kijk en jouw tattoo-wens daarmee niet zou willen verstoren of beïnvloeden. Ik denk ook niet dat ik dat ergens ook maar enigszins heb tegengesproken. Je mag dat natuurlijk gerust zo lezen, maar dat is dan wel voor je eigen rekening.

Dat oog-rollen en bijtende toontje lijkt me dan nogal overbodig. En de andere info was met plezier gedeeld.

OT: Ik heb nog steeds een tattoo. Een persoonlijk iets, met een persoonlijk ontwerp, met een persoonlijke kijk. Voorlopig zal daar geen uitbreiding bij komen denk ik.

Disco Trut
I have no life
I have no life

Berichtdoor katastrofe » 20 aug 2013 05:17
Ik zou graag mijn onderschrift als tattoo hebben...
Ik weet al waar, niet op een plek waar hij zichtbaar is voor anderen aangezien dat anders voor problemen kan zorgen bij een job te vinden... :)
Ζομεν ουχ ώς θελομεν, άλλ' ώς δυναμεθα
"We leven niet zoals we willen, maar zoals we kunnen"
katastrofe
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor pilip » 20 aug 2013 12:30
vet!
Ik heb zelf 3 tattoo's:
Love in cursief oud lettertype in het rood op mijn enkel
2 rozen en een knop in zalm op mn schouder en paradis sauvage op mn heup
ik wil telkens nog meer!! #Het is echt een verslaving!
love is love
pilip
New user
New user

Leeftijd: 24

Berichtdoor TattooLady52 » 28 sep 2013 21:57
heb er 3 :D
een op pols op enkel en op schouder :D
pols: muzieknoot
enkel: anker met eerste letter moeder en vader
schouder: een veer en een tiental vogels :D
live your own life <3
TattooLady52
New user
New user

Leeftijd: 21

Berichtdoor Asiangel » 30 sep 2013 12:54
Tattoes zijn mijn zwakke punt! Zelf zou ik graag een baarcode op mijn nek willen en een keltische symbool met een sleutel in het midden op mijn linker borstkast willen. Met betekenis achter de twee tattoes natuurlijk.
Asiangel
Regular user
Regular user

Leeftijd: 27

Berichtdoor FiduciaryBank » 10 okt 2013 22:45
Laatst bijgewerkt door FiduciaryBank op 04 nov 2013 00:02, in totaal 1 keer bewerkt.
FiduciaryBank
Senior user
Senior user

Leeftijd: 26

Berichtdoor Duplo » 13 okt 2013 11:47
Berly schreef:Ik twijfel al zo'n 5jaar over het zetten van een bepaalde tattoo op een bepaalde plaats, namelijk een dolfijn op mijn schouder/rug. Voor de meeste klinkt het cliché, maar bij mij zit er meer achter dan gewoon een dolfijn. Dolfijnen zijn namelijk dieren waar ik heel veel bewondering voor heb. Diegene die al in mijn kamer zijn geweest, zullen dat wel weten (heb zo'n 1.5kast vol dolfijnenspulletjes).

Ik heb mijn tattoo bij Bodydesign laten zetten, ben ik wel tevreden van, al kan de afwerking misschien nog nét iets beter. Ze werken wel heel netjes en zijn vriendelijk. In den Tumi heb ik bijna al mijn piercings laten steken. Was ik ook altijd heel tevreden over. Wel nog nooit een tattoo laten zetten daar, maar ze hebben wel behoorlijk veel prijzen gewonnen voor hun tattoo's, dus ik denk dat je daar zeker aan het goede adres bent!
Duplo
New user
New user

Leeftijd: 27

504 berichten • Pagina 24 van 261 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26

Keer terug naar Lifestyle