Tattoo's

De katern voor alle interesses die in het hokje lifestyle passen: reizen, mode, horoscoop... Kortom de Weekend Knack van WJNH!
seaking1

tattoo

Bericht door seaking1 » 24 okt 2006 22:19

piep,

ff reageren toch op het toppic over tattoeages.
Ofwel ben je er voor ofwel er tegen.

Zelf zie ik wel graag een tattoeage, mor nie als gans je lichaam er van volstaat, mor een kleintje moet wel kunnen.

Zelf heb ik ook een eigen tattoo, een lief dolfijntje. Waarom dat?
het is iets lief en vooral iets tijdsloos. Namen zou ik zeker al nie nemen omdat je nooit weet hoe de relatie met die persoon in de toekomst zal zijn.

Ik heb ze op mijn linkerbil laten zetten. Niet iedereen ziet ze, en ik kan ze bekijken wanneer ik ze wil.

Nu ja ik heb er bijna vier jaar over gedaan tussen de eerste gedachte van een tattoo en het effectief plaatsen. Ben blij da ik die tijd er voor genomen heb, want zoiets zet je voor het leven he, je kan ze wel weg doen mor dan heb je nog altijd een litteken.

Kwas ergens wel bang voor de reacties van anderen. Mor uiteindelijk zet je het voor jezelf. Ik ben blij da ik die stap heb genomen. Mor voor degene die het nog zouden doen: denk er vooral lang over na ;-)

ikketiketoketiketoe
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door ikketiketoketiketoe » 25 okt 2006 10:29

Ik zou er wel graag eentje op mijn voet willen maar wat weet ik nog niet, ofwel een sterretje langs de binnenkant van mijn polsen.
In elk geval wil ik iets dat ik ook op een eenvoudige manier weg kan steken eens ik mezelf te oud vind of zo :roll:
*** Solarclips & Lunatics ***

Elysia
New user
New user

Bericht door Elysia » 26 okt 2006 17:52

Al 6 jaar een kleine salamander op men rechterschouder, en sinds een jaar en een paar maanden een soort tribal op mijn onderbuik, links. Allebei zwart overigens, kleurentattoo's vind ik maar niks.

Er komt heel heel mss nog een derde bij, van zodra ik weet waar en wat. T kan ook evengoed hierbij blijven natuurlijk, we zien wel.

Lai'ke
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lai'ke » 26 okt 2006 19:34

Sid schreef:
Lai'ke schreef:Ik loop al enkele jaren met een tribal op mijn rug rond (tussen mijn twee schouders)... Ik ben hem nog steeds niet beu dus dat is heel positief :D ...
Je kan hem ook niet veel zien :roflmao:
Ik kijk veel in de spiegel :wink: !
Remember the compliments you receive, forget the insults;
if you succeed in doing this, tell me how.
Do NOT read beauty magazines, they will only make you feel ugly.

21st Century Kid
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Bericht door 21st Century Kid » 26 okt 2006 21:20

Ik heb twee jaar geleden voor het eerst met het idee van een tatoeage rondgelopen, en eigenlijk wil er nog steeds een. Probleem is alleen dat ik niets vind waarvan ik zeg 'dat is het! dat wil ik er op hebben!', en zolang dat niet het geval is denk ik niet dat er een op mijn lijf gaat komen, jammer genoeg

Tinseltoy
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Tinseltoy » 03 dec 2006 14:32

Ik wil oppergraag een tattoo, zo één op mijn rechterschouder die doorgaat over mijn arm ofzo, in de stijl van de maori's, echt supermooie stijl.

Wa'k echt megaseksie vind is bv een tattoo op uw pols of van uw nek naar uw borst of zo één die heel uw arm bedekt 'kwijlt'.

Tattoo's heersen^^ (al is het inderdaad wel een levensvraag of ge die eeuwig mooi gaat vinden)
Beam this!
Afbeelding

Arclyde

Bericht door Arclyde » 24 dec 2006 20:35

Ik zou heel graag vleugels op men rug willen, heel theatraal en dramatisch, maar ik weet nog altyd niet of ik ze over heel mijn rug moet doen of over de helft :s.
En ik wil later, als ik van school ben, een lippiercing.[/list]

bas
Regular user
Regular user

Bericht door bas » 25 dec 2006 11:11

vleugeltjes da moe kweetnie hoe kewl zijn!
lijkt mij echt de max!
nuja mss voor enkele maanden.
MAAR TOCH!

ik had wel iemand in de klas in het middelbaar en die had ook een tattoo laten zetten en die was ZO LELIJK. volgens mij was ze mislukt ook. echt. twas precies een kindertekening (en nee dat was vast niet de bedoeling)

mss is dat wel iets leuk voor als je later kinderen hebt. ipv hun naam te tatoeren kan je ze gewoon zelf een tekening laten tatoeeren! dubbel zo leuk!

de meeste tattoos vind ik maar lelijk. zo di dingen op sommige mensen hun onderrug of zo gelijk nen prikkeldraad of wat het ook is rond u bovenarm. Da was gewoon vijf jaar geleden 'hot' maar nu zo not done. En dan loop je daar.
(srr voor degene die zoon tattoo hebben maar smaken verschillen é)

sommige tattoos kunnen wel mooi zijn jah. de zus van mijn beste vriendin heeft een hele mooie over heel haar rug. en zoals Dinendal beschreef zo helemaal over je arm enzo.
vrie schuun, maar op een ander.

haha ik wil deze:
Afbeelding

the switch
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door the switch » 25 dec 2006 20:54

voor volgende maand:
'sacred stars leave sacred scars'

voor de komende jaren
arm verder afwerken: 3/4 sleeve

nemoxedo
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door nemoxedo » 07 feb 2007 19:36

Heb er ook een op mijn rechterschouder van ongeveer 10 cm2 groot. een lekker kleurige sexy aliengirl!

ik weet het niet iedereen is er zot van maar ik vind em de max! heb hem nu al ongeveer een jaar of 4. ik zou em nog verder willen laten gaan over mijn rug naar mijn andere schouder en zij.

Sparen, sparen, sparen... (en nog mijn goesting vinden ook, zal het speciaal moeten laten uittekenen denk ik)

Lady Ignasia
Regular user
Regular user

...

Bericht door Lady Ignasia » 10 mar 2007 10:48

Mn roos, hebbek zo een 4jaar!

Afbeelding
nevermind my mistakes... I'm just dyslexic!

Dance like no-one is watching!
Where can you run to escape from yourself?

Sanne
Regular user
Regular user

Bericht door Sanne » 10 mar 2007 14:36

En ik wil een solsleutel op de onderkant van mn pols!
When you're a famous boy_it gets really easy to get girls..

Apomes
Senior user
Senior user

Bericht door Apomes » 16 mar 2007 09:18

Afbeelding

Toen hij pas gezet was en ingesmeerd met vaseline was :)

Griekse Lambda, iets bove mijn rechter enkel
Laatst gewijzigd door Apomes op 16 mar 2007 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik bevorder u bij deze officieel tot Held van Springbal!

Dr.Feel
Forum addict
Forum addict

Bericht door Dr.Feel » 16 mar 2007 11:17

Boven uw enkel? Man da moet zeer doen.

Hoe dan ook, ik vind het een geweldige tattoo! Ik ben er zelfs verliefd op :love:

Moderat 'Apomes' kan niet worden aangesteld voor eventuele aanpassingen

Sith Lord Nemo
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Sith Lord Nemo » 17 mar 2007 02:19

is het normaal dat het zo een glazende effect heeft (laaste foto)

ik zit ook al een tijdje in m'n hoofd om een tatoo te laten zetten
op m'n schouder een helft van een Yin/Yang (dus alleen het witte of zwarte gedeelte) ale las ge dat zelf kunt kiezen of alleen
standaard patroon kunt nemen (wellicht hangt het ook af van de
tekenkunst van de gene die hem zet?

*ik zit alleen nog met een paar vraagjes

zoals buiten de mogelijke aids infectie (of andere SOA's )
die ge kunt oplopen (hopelij ik de meeste gevallen is dit al lang weggewerkt?) meerbepaald kanker ofzo?? :oops:
(alhoewel info op het net mij zou gerust moeten stellen)

*kost dat nu echt toch een vrij groot bedrag?

en weet iemand een goede betrouwbare tatooshop in sint-niklaas?

Alvast Bedankt
It's better to remain
silent and be thought a fool, than to open your mouth and remove all doubt

the switch
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door the switch » 17 mar 2007 17:50

Prijzen: in de meeste gevallen betaal je per uur. Standaardprijzen zijn er niet vrees ik, dus ik zou aanraden om eens een shop binnen te wandelen.

Infecties: al de 'ziektes' die jij opnoemt kunnen enkel en alleen maar veroorzaakt worden als er niet met cleane naalden gewerkt workt. als je het zaakje niet vertrouwt, vraag je best -wederom- uitleg in de shop zelf omtrent de manier van werken enz.

Overigens is er maar 1 adres voor geheel België en dat is Harai in Gent (St-Kwintensberg). Iemand anders komt niet aan mijn lijf.

kicki
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door kicki » 21 apr 2007 11:50

heb er voorlopig 4, 2 oktober is de eerste afspraak voor de 5e...

ik vind het gewoon verslavend, ik kan er niet aandoen.

heb garfield op onderbuik staan, chinese tekentjes op schouder, tribal op arm en heb nog een polsbandje.

nu komt de 5e dus: tribal op mijn zij ===> van onder mijn oksel ongeveer naar beneden toe, schuin geplaatst zodat ie net onder mijn borst doorloopt naar mijn buik toe :lol: een uitleg als een ander :p

naar het schijnt is uw zijkant, zo langs uw ribben, de pijnlijkste plaats, ben nekeer benieuwd... tzal wel ni zo erg zijn zekers... :-?
Idealism is what precedes experience; cynicism is what follows.

Mysterio

Bericht door Mysterio » 21 apr 2007 11:54

Dr.Feel schreef:Boven uw enkel? Man da moet zeer doen.

valt wel mee :)

Meestal betaal je niet per uur, hoor. Maar per grootte van de tattoe en van de kleurtjes en zo. (In het Gentse is het zo toch..)

Basisprijs voor een gewone, niet te grote zwarte tattoe was zowat overal 50 eurootjes (bij diegene die ik het heb gevraagd, toch)

en voor de rest. Goed verzorgen nadien en dan komt et wel in orde ;)

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 21 apr 2007 14:21

1ste Tattoo:

Pootje, op mijn 15de laten zetten. Nog altijd niet beu 8) Kostte €50!

Afbeelding

2de Tattoo:

Tribal op onderrug, op 17de laten zetten en ook nog altijd niet beu :D Kostte €100!

Foto na plaatsing, zo'n 5min erachter...

Afbeelding

Foto na genezing...

Afbeelding

3de Tattoo:

Komt normaal op onderbuik, maar nog geen idee wat. Ik zet enkel een tattoo als ik 200% zeker ben, dus miss duurt het nog een paar jaar voor ik hem zet. Dat wordt dan ook mijn laatste!

Heb wel al gemerkt dat ik ze eens zal moeten terug laten inkleuren... Ze zijn wat minder zwart dan vroeger.

Er_
Experienced user
Experienced user

Bericht door Er_ » 21 apr 2007 14:25

K'wil graag een sterretje op m'n pols ... Maar dat zet ik enkel als ik er 200% van zeker ben.. Lijkt me trouwens ook nogal pijnlijk op je pols :-?

Plaats reactie