Tattoo's

De katern voor alle interesses die in het hokje lifestyle passen: reizen, mode, horoscoop... Kortom de Weekend Knack van WJNH!
cleis666

Bericht door cleis666 » 06 sep 2007 15:07

the switch schreef:één uur ofwa? amai die werkt traag.
of ben je een paar keer gestopt onder de baan? :lol:
Als je die schaduw wilt, kan dat al wat langer duren. ;)

Apomes
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door Apomes » 06 sep 2007 19:02

the switch schreef:één uur ofwa? amai die werkt traag.
of ben je een paar keer gestopt onder de baan? :lol:
Ondanks de pijn is die niet gestopt :p! Maar het waren vooral de 'turbulentielijnen' die het werk vertraagde :). Ma eigenlijk viel de pijn wel mee, op mijn scheenbeen deed het meer pijn :). Het leuke van deze tattoo is ook dat je hem kan uitbreiden etc (zolang de betekenis er maar niet verloren van gaat)
Ik bevorder u bij deze officieel tot Held van Springbal!

the switch
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door the switch » 06 sep 2007 21:02

Recordable schreef:Hoe staat het met de sleeve van the switch?
vree goe. ik heb twee sessies geboekt in oktober.
dus, 't is aftellen. 8)

@cleis: mijn huidige is drie maal zo groot en drie keer zoveel schaduw en 't heeft een kleine twee uur geduurd. :)

prslfj
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door prslfj » 06 sep 2007 22:01

Ik wil zo graag een tattoo!!! Ik wil een elfje in mijn rechterzij, waarvan de vleugels doorlopen naar mijn rug. Ik wil niet met kleur werken, evt wel schaduw. Maar ik vind dus nergens een afbeelding die ik echt mooi vind. Dus .L1 heeft me gezegd iets uit te tekenen (thx!!!)

Nu, het vertellen tegen mijn ouders is een andere zaak...

Heeft iemand mss een aanrader van bij wie ik em kan laten zetten? Ik heb wel al aanraders bij mij in de buurt, maar meer info kan nooit kwaad zeg ik...
Te veel handen om me heen
De juiste is zoek geraakt
Levend voor een streling
langs mijn wang, langs mij af

Converse
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

tattoo

Bericht door Converse » 06 sep 2007 23:00

Ik wil een tattoo die mij laat herinnere aan mijn overleden opa, ik heb zoveel van hem geleerd en hij heeft mij altijd gesteund! Ik ga wel iets laten ontwerpen, de tattoo zal voor in de winter zijn
If I go crazy then will you still call me Superman
If I'm alive and well, will you be there holding my hand
I'll keep you by my side with my superhuman might
Kryptonite

Apomes
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door Apomes » 07 sep 2007 13:09

prslfj schreef:Ik wil zo graag een tattoo!!! Ik wil een elfje in mijn rechterzij, waarvan de vleugels doorlopen naar mijn rug. Ik wil niet met kleur werken, evt wel schaduw. Maar ik vind dus nergens een afbeelding die ik echt mooi vind. Dus .L1 heeft me gezegd iets uit te tekenen (thx!!!)

Nu, het vertellen tegen mijn ouders is een andere zaak...

Heeft iemand mss een aanrader van bij wie ik em kan laten zetten? Ik heb wel al aanraders bij mij in de buurt, maar meer info kan nooit kwaad zeg ik...

Pink in Hasselt
Karrot in Hasselt
Edith in Bilzen

En ge hebt nog ne hele goeie in Houthalen!

Maar reken op minstens 6 maanden wachttijd, alleen bij karrot kan het iets sneller gaan!
Ik bevorder u bij deze officieel tot Held van Springbal!

prslfj
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door prslfj » 07 sep 2007 14:06

Ja, mij hebben ze Blue magic pins in Genk aangeraden.. Ligt vlakbij houthalen. Daar heb ik al van verschillende mensen goei dingen over gehoord....
Levend voor een streling

sofietje
Experienced user
Experienced user

Bericht door sofietje » 13 sep 2007 20:24

ik heb een celtisch cross op mn rechter schouderblad , op deze foto sta ik niet in een rechte houding dus mijn tattoo lijkt scheef , maar dat is ze dus niet :wink:

http://img115.imageshack.us/my.php?image=fie58jp6.jpg
steph schreef:Das nu ons Fie sie 8) Altijd attent op het juiste moment én op de juiste plaats! Dankuwel. Lieve :hugs: voor jou.

Ik blog : http://myvirginstateofmind.blogspot.com

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 16 sep 2007 15:41

sofietje schreef:ik heb een celtisch cross op mn rechter schouderblad , op deze foto sta ik niet in een rechte houding dus mijn tattoo lijkt scheef , maar dat is ze dus niet :wink:

http://url115.imageshack.us/my.php?image=fie58jp6.jpg
Super!

En indien mensen het zien zitten om naar Roeselare te gaan, is Elvis ook een hele goeie!!!!

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 16 sep 2007 17:03

'k Zoek iemand met verbazingwekkende tekenkunsten! Heb eindelijk mijn beslissing genomen wat ik wil... Heb een afbeelding op internet gevonden, maar wil hem laten tekenen op ware grootte en iets of wat eraan veranderen....

Kelly 1985
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kelly 1985 » 16 sep 2007 17:17

Ik heb de perfecte tattoo gevonden die ik wil hebben , heb tevens ook al een plekje gekozen van waar ze komt.

Nu nog een dagje in het weekend vrij vinden en dan laat ik ze zetten. Al vrees ik er voor dat dat niet voor oktober zal zijn. :(
Afbeelding

sake

Bericht door sake » 07 okt 2007 14:54

Djamila schreef:'k Zoek iemand met verbazingwekkende tekenkunsten! Heb eindelijk mijn beslissing genomen wat ik wil... Heb een afbeelding op internet gevonden, maar wil hem laten tekenen op ware grootte en iets of wat eraan veranderen....
ik kan best wel goed tekenen...anderst stuur je ze is door na annelien met beschrijvinge der bij hoe je ze echt wilt en dan kan ik je zo via die weg trg aan jou late bezorge.
Zoen!

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 08 okt 2007 18:51

Bij deze staat het bijna vast dat ik een derde tattoo op mijn ruggengraat laat tattoeren als kerstcadeautje voor mezelf :lol:

De nieuwe zal naar alle waarschijnlijkheid verbonden worden met deze...

Foto is 5min na het zetten getrokken...

Afbeelding

Afbeelding

sake

Bericht door sake » 08 okt 2007 19:06

Djamila schreef:Bij deze staat het bijna vast dat ik een derde tattoo op mijn ruggengraat laat tattoeren als kerstcadeautje voor mezelf :lol:

De nieuwe zal naar alle waarschijnlijkheid verbonden worden met deze...

Foto is 5min na het zetten getrokken...

Afbeeldingen vervangen door URL bij quote http://url456.imageshack.us/url456/7387 ... too5je.jpg

Afbeeldingen vervangen door URL bij quote http://url515.imageshack.us/url515/3095 ... en4nb0.jpg

and i'll try to help you;) kdoe mn best om ze zo schoon mogelijk te tekene...ben er al ff aan begonne deze morge ma kon me ni echt concentrere dus hebkt ff gestaakt.
als ge nog ideetjes et let me know!
zoen

prslfj
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door prslfj » 28 okt 2007 16:01

Ik heb eindelijk de elf gevonden die ik in mijn zij wil laten zetten... Met heel wat knip en plak werk..
Nu nog perfectioneren, en dan een afspraak gaan maken. En wat centjes sparen :p
Levend voor een streling

Nouk!e

Bericht door Nouk!e » 02 nov 2007 13:11

ik wil later ne tong en tepel piercing ik wil ook ne tattoo

Callisto
Experienced user
Experienced user

Bericht door Callisto » 02 nov 2007 21:35

Nouk!e schreef:ik wil later tepel piercing
Is dat niet, euh, pijnlijk ofzo?

Ach, een tattoo kan heel erg sexy zijn. Kán, zeg ik wel.
Zelf ben ik te 'watje' om er eentje te laten zetten, maar ik overtuig mijn lief nog wel eens 8)
Girl gets boy, girl loses boy, girl gets cute girl back.

nouske rip miklos
New user
New user

Bericht door nouske rip miklos » 02 nov 2007 23:47

heb er 1ntje van begin januari (moet wel nog opnieuw ingekleurd worde, ben ni zo goed in van de rapjes blijve :p) op mn linkerbovenarm, iets kleins, maar volledig mn ding :wink:

nummer 2 en 3 komen nog zeker ma moet van thuis nog beetje wachte :(

xxx
I know you living you're life after death, in my heart is the place where you always life.

Den Flik
New user
New user
Contacteer:

Bericht door Den Flik » 09 nov 2007 20:04

Ik al sinds een jaar of vijf 2 chinese tekens en ik wil nog een bloemenslinger op mijn bovenarm...
Sexuality is fluid, wheter you're gay, straight or bisexuel, you just go with the flow...

dancehallchicca
Experienced user
Experienced user

Bericht door dancehallchicca » 09 nov 2007 21:39

Ik heb een nogal grote vlinder op men rechterheup, gezet in felle kleuren rood, geel, oranje enzo...Ik heb dat laten zetten bij Harai tatou op de sint quintensberg in gent.Waar ik tevens ook men afrikaans symbool op linkerschouder(betekent dat ik deemoedig ben, en open sta om dingen bij te leren) heb laten zetten.

De elf op men linkerboven been is gezet door die gast in den Tumi effe zen naam kwijt.Prachtig gezet, goei kleuren, detail werk.Het is een elf van lengte ongeveer 15cm en breedte ne cm of 3(zeker bij de vleugels)

Er komen e rnog, nee niet mijn lichaam vol.Maar in d eloop van men leven wel op bepaalde plaatsen en er is zeker over negadacht.Ook dat ik ze nog ga hebben als ik oud en gerimpeld ben :lol:

Greets Bieke en Goof

Plaats reactie