Tattoo's

De katern voor alle interesses die in het hokje lifestyle passen: reizen, mode, horoscoop... Kortom de Weekend Knack van WJNH!
Mysterious Girl
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Re: Tattoo's

Bericht door Mysterious Girl » 25 nov 2008 17:57

Ik heb er me net één laten zetten. Op mijn linker pols, een sterretje.

Afbeelding
A friend would lend you an umbrella in the rain,
but a true friend would take yours
and scream "RUN, BITCH, RUN!"

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 27 nov 2008 18:26

Ik heb nog geen tattoo's.
Maar ongeveer net hetzelfde als MG, wil ik: 2 sterretjes op de linkerpols.
En die moet én zal er zeker komen. 8)

Een vriendin van mij heeft een tattoo op de rechterkant van haar buik (linkerkant als je het vanuit haar standpunt bekijkt), en die is zó mooi. Stiekem wil ik er ook wel zo ééntje net als haar. :D
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

Appelboomconfiguratie
New user
New user

Bericht door Appelboomconfiguratie » 29 nov 2008 13:56

_Autumn_ schreef:
Appelboomconfiguratie schreef:Because music is my life

op mijn zij op mn ribben..
Wow, die is hip! Zelf ontworpen?
Het concept op zich niet helaas, de vormgeving wel 8)

Stilicho
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Stilicho » 29 nov 2008 21:44

Die pijlen doen me denken aan het logo dat op menig vuilbak terug te vinden is.

Afbeelding

Appelboomconfiguratie
New user
New user

Bericht door Appelboomconfiguratie » 29 nov 2008 22:21

Stilicho schreef:Die pijlen doen me denken aan het logo dat op menig vuilbak terug te vinden is.

Afbeelding
Het staat dan ook voor herbruikbaar :roll:

Mateo
Forum addict
Forum addict

Bericht door Mateo » 30 nov 2008 13:00

inderdaad.. recyclage enzo.. :)

Noita
New user
New user
Contacteer:

Bericht door Noita » 10 dec 2008 18:34

this is going to be mine soon ^^

Afbeelding

t is geen tattoo, maar n branding, de zaligheid gwn ^^

nomeis

Bericht door nomeis » 13 dec 2008 01:05

Branding?
als in brandmerken?

AUUW!

sjottie
Senior user
Senior user

Bericht door sjottie » 13 dec 2008 12:42

Ik heb er al 1 op m'n linkerarm (ter hoogte van de schouder) en wil er nu nog 1 op m'n voet (zo het stuk tussen voet en enkel). Een vriendin van mij is bezig aan het ontwerp ervan!
/ I breathe and breathe and breathe ...

Potvis
New user
New user

Bericht door Potvis » 14 dec 2008 12:11

Ik vraag me vooral af waarom menig lesbo een ster als tattoo hebben.
Iedereen is het toch kotsbeu gezien, en ik kan me niet voorstellen dat het fijn is om elke keer opnieuw te moeten zeggen "ooh, jij hebt daar OOK een ster". Je kan het ook niet meer mooi noemen als het al een standaard wordt.
Evenals de mensen die iets uit zo'n boek kiezen bij de tattooshop zelf. Het unieke is eraf, en vaak heeft het amper betekenis. Alsof ze niet beseffen dat ze daar daadwerkelijk hun leven mee mogen rondlopen.

nomeis

Bericht door nomeis » 14 dec 2008 12:25

Potvis schreef:Ik vraag me vooral af waarom menig lesbo een ster als tattoo hebben.
Iedereen is het toch kotsbeu gezien, en ik kan me niet voorstellen dat het fijn is om elke keer opnieuw te moeten zeggen "ooh, jij hebt daar OOK een ster". Je kan het ook niet meer mooi noemen als het al een standaard wordt.
Evenals de mensen die iets uit zo'n boek kiezen bij de tattooshop zelf. Het unieke is eraf, en vaak heeft het amper betekenis. Alsof ze niet beseffen dat ze daar daadwerkelijk hun leven mee mogen rondlopen.
In navolging van de grote karen meynen natuurlijk! :kots:

Hah, het lief van een vriendin van mij heeft ook een ster op zijn enkel. Omdat een ster hem aan zijn lief doet denken.Allez, een ster. HAHA

Gast11111

Bericht door Gast11111 » 14 dec 2008 18:42

Bij mij vanaf ik uit het huis ben op mijn ruggengraat runen, geen naam of een woord maar de runen als runen. Elke rune heeft een betekenis en uit die runen weet ik er die passend zijn.

k'kan al niet wachten :D

Noita
New user
New user
Contacteer:

Bericht door Noita » 17 dec 2008 13:55

nomeis schreef:Branding?
als in brandmerken?

AUUW!
Zo iets ja... t is alleen niet op dezelfde manier zoals bij een koe :D
met een ding dat lijkt op zo'n tattoo naald (maar dan gwn heet is) maken ze tekeningetjes op uw vel
pijnlijk inderdaad, maar t resultaat mag er echt wel zijn!

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 18 dec 2008 01:41

Vind je? :kots:

Sorry, maar ik ben heel open-minded en ik vind veel mooi qua tattoo's en piercings... Maar branding en vel wegsnijden in figuurkes?

NO WAY!

Ugly!

Potvis
New user
New user

Bericht door Potvis » 18 dec 2008 12:41

ik vind branding eigenlijk wél mooi. Hangt natuurlijk af wat er precies gezet wordt (sorry, van die vleugeltjes ben ik geen aanhanger, net zoals van sterren en tribals :-? ).
Ik zou wel eens graag zien hoe ze dat precies zetten, en liefst met gelaatsuitdrukking van het slachtoffer erbij.

flodder **
Regular user
Regular user

Bericht door flodder ** » 18 dec 2008 14:43

Sweet Sugah'Lips schreef:Vind je? :kots:

Sorry, maar ik ben heel open-minded en ik vind veel mooi qua tattoo's en piercings... Maar branding en vel wegsnijden in figuurkes?

NO WAY!

Ugly!
En als het mooi is om met een naald inkt figuurkes in u vel te prikken, waarom is het dan zo degoutant om met een hete naald figuurkes te branden? Wat maakt het ene beter dan het andere? Zo'n dingen worden ook netjes en hygiënisch gezet, 't is niet dat ze daar met een hete pook uit de haard op u vel gaan zitten tekenen ofzo...

Ik vind brandings ook soms wel mooi trouwens, al ben ik ook niet zo voor de vleugeltjes :) .

FilmFreakje
New user
New user

Bericht door FilmFreakje » 18 dec 2008 17:22

flodder ** schreef:
Sweet Sugah'Lips schreef:Vind je? :kots:

NO WAY!

Ugly!
En als het mooi is om met een naald inkt figuurkes in u vel te prikken, waarom is het dan zo degoutant om met een hete naald figuurkes te branden? Wat maakt het ene beter dan het andere? Zo'n dingen worden ook netjes en hygiënisch gezet, 't is niet dat ze daar met een hete pook uit de haard op u vel gaan zitten tekenen ofzo...

Ik vind brandings ook soms wel mooi trouwens, al ben ik ook niet zo voor de vleugeltjes :) .
Dit is wel een ironische reactie, van iemand met een fotootje met een kat met vleugeltjes :D

ik vind alles ok zolang mensen de keuze bewust maken en het voor henzelf iets betekent!
In januari zal ik reeds mijn vijfde tattoo laten zetten. 3 lelies over -bijna- mijn ganse rug. Voor mij persoonlijk hebben die een betekenis (I dare you to love me and if you don't I expect you to hate me) en ze passen ook mooi bij mijn andere tattoos.

Ik vind het vooral jammer dat veel jongeren dingen laten tattooeren/branden/scarren zonder erover na te denken... Zo zit er een meisje bij mij op school die de laatste 3 maanden bijna 10 nieuwe tattoos heeft laten zetten (waaronder een aardbei, een ananas, een appel, sterren, vogeltjes,...) en volgens mij zal ze er later enorm veel spijt van hebben. Ze ziet eruit als een kleurboek voor peuters!

Maar ik geef toe: ik vind dat de juiste tattoo bij de juiste persoon mega-geil kan zijn! :p

Appelboomconfiguratie
New user
New user

Bericht door Appelboomconfiguratie » 18 dec 2008 17:37

FilmFreakje schreef:Maar ik geef toe: ik vind dat de juiste tattoo bij de juiste persoon mega-geil kan zijn! :p
én op de juiste plek van het lijfje :wink: sommige plekken zijn gewoon voorbestemd om gebruikt te worden door de marginale tatoeage-populatie, en zijn dan ook afstotend ipv geil. Een tattoo op een onderrug zal ik heel zelden mooi vinden. OF het moet iets kei orgineel en doordacht zijn :)

Noita
New user
New user
Contacteer:

Bericht door Noita » 18 dec 2008 23:28

Aye, there's the rub... als je niet kan tekenen, vind dan maar es een ontwerp uit

Van die vleugeltjes ben k eigenlijk nog niet helemaal zeker, maar als k ooit een beter alternatief vind, wordt het zowiezo een branding.
Redenen:
- persoonlijk vind k het mooier
- het verbrande aspect past bij de rest van mijzelf :D
- uiteindelijk wordt het een mooi wit littekentje (en zo'n zachte soort littekens vind k echt rrraauw! nuja ^^')
- ...

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 19 dec 2008 01:56

Wel als vrouw met een paar littekens op m'n lichaam, vind ik dat nu niet echt mooi om er als persoon nog bewust bij te gaan maken... Ook al zijn ze mooi wit (brrr).

Nuja, 't is jullie lichaam, je doet wat je ermee wilt...

Gesloten