Gamende Holebi's [2]

De katern voor alle interesses die in het hokje lifestyle passen: reizen, mode, horoscoop... Kortom de Weekend Knack van WJNH!
BartV
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: Gamende Holebi's [2]

Bericht door BartV » 06 apr 2017 12:49

Beaverhausen schreef:Klopt, als ik een game wil kopen die uitkomt op verschillende platforms en pc zit erbij, dan koop ik het sowieso op pc. Die Switch is stiekem wel grappig en fun, ook voor de multiplayer met vrienden. Ik kocht hem dus eerder voor fun en voor de Nintendo exclusives.
Ik heb eergisteren met een paar vrienden multiplayer gespeeld op de Switch, was idd wel tof, moet ik zeggen
Ik vind het alleen wel even aanpassen dat het van die mini controllertjes heeft, best wel schattig :D
"Alt er Love" -> Alles is liefde

Beaverhausen
Experienced user
Experienced user

Bericht door Beaverhausen » 06 apr 2017 14:44

Inderdaad. Een van de vrienden van gisteren heeft grote handen, hij begon wel sneller last te krijgen van de grootte en de positie van de joystick.

En de plastic is zo zacht :love: :p ze zijn zo... aaibaar
Knock knock, anybody homo?

Hombie
Senior user
Senior user

Bericht door Hombie » 06 apr 2017 15:26

Beaverhausen schreef:Inderdaad. Een van de vrienden van gisteren heeft grote handen, hij begon wel sneller last te krijgen van de grootte en de positie van de joystick.

En de plastic is zo zacht :love: :p ze zijn zo... aaibaar
Als je dit zonder context leest en met een beetje creativiteit... :p
Best amusant xD
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 07 apr 2017 11:28

Dj Jonasty schreef:Misschien dat ik me nog eens laat verleiden tot GW2 dan, maar dan moet ik deze crappy laptop wel vervangen
Moest je een medespeler zoeken, ik wil al een tijdje een derde character beginnen op GW2 :)
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Dj Jonasty
Experienced user
Experienced user

Bericht door Dj Jonasty » 07 apr 2017 11:57

BiNDing schreef:
Dj Jonasty schreef:Misschien dat ik me nog eens laat verleiden tot GW2 dan, maar dan moet ik deze crappy laptop wel vervangen
Moest je een medespeler zoeken, ik wil al een tijdje een derde character beginnen op GW2 :)
Dat zou nice zijn ja! Deed dat ook soms op gw1, met maten nieuwe character maken en alleen met hen lvlen. Ook altijd met de intentie om de Survivor title te halen, maar dat faalde uiteindelijk altijd xD (soms door een lag, soms door eigen fout ;) )
Als het er van komt, laat ik zeker iets weten:)

Valova
Senior user
Senior user

Bericht door Valova » 07 apr 2017 18:47

BiNDing schreef:Ik vond de endgame van GW2 net leuker dan de endgar van GW. Zeker na Heart of Thorns.
Ja, daar ben ik dus nooit geraakt. Was wat verlamd door zoveel nieuwigheden. Ook doordat mijn groep wat uit mekaar was gevallen, heb ik nooit echt doorgezet met GW2. Maar als jullie inderdaad een frisse start willen maken met nieuwe characters, wil ik het spel nog wel een kans geven. Dus hou mij ook maar op de hoogte :smile:

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 07 apr 2017 20:48

Komt in orde! :)
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Astronaut Batman
Regular user
Regular user

Bericht door Astronaut Batman » 13 jan 2018 00:55

Ik heb de geniale Zelda reeks weer herontdekt met Breath of The Wild. Spijtig dat ik tijdens de dag moet werken en 's nachts moet slapen. :(

Aan het overwegen om ergens een 3DS tweedehands te vinden voor Ocarina of Time nog eens volledig uit te spelen.

Hombie
Senior user
Senior user

Bericht door Hombie » 16 jan 2018 17:24

Ik heb onlangs voor het eerst (op een geleende console) The Last of Us gespeeld en meteen op vrij korte tijd uitgespeeld (hoera voor blokafleiding lol ), holy fuck wat een game. De heilige drievuldigheid van zalige graphics/art, zalig verhaal en personages en zeer stevige gameplay. Zeker een aanrader.

Dat en ook nu pas de trailers voor TLOU: part 2 gezien, en het ziet er echt bere uit. En zalige muziek.
Spoiler! :

Thestral
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Thestral » 17 jan 2018 01:18

Hombie schreef:Ik heb onlangs voor het eerst (op een geleende console) The Last of Us gespeeld en meteen op vrij korte tijd uitgespeeld (hoera voor blokafleiding lol ), holy fuck wat een game. De heilige drievuldigheid van zalige graphics/art, zalig verhaal en personages en zeer stevige gameplay. Zeker een aanrader.

Dat en ook nu pas de trailers voor TLOU: part 2 gezien, en het ziet er echt bere uit. En zalige muziek.
Spoiler! :
Yaaay nog een the last of us fan! Beetje zielig, want ik ben gek op story driven games, maar ik heb dus zelf geen PlayStation AfbeeldingAfbeelding Ik kijk playthroughs op YouTube lol, maar alsnog heel vermakelijk dus aangezien ik alsnog fan ben. Trailer ziet er echt bomb uit, ben benieuwd of Ellie uiteindelijk ontdekt van de Fireflies...
"I guess who I am is exactly the same as who you are. Not better than, not less than. Because there is no one who has been or will ever be exactly the same as either you or me"

"The real violence, the violence I realized was unforgivable, is the violence that we do to ourselves, when we're too afraid to be who we really are"

Hombie
Senior user
Senior user

Bericht door Hombie » 17 jan 2018 11:33

Thestral schreef:
Hombie schreef:Ik heb onlangs voor het eerst (op een geleende console) The Last of Us gespeeld en meteen op vrij korte tijd uitgespeeld (hoera voor blokafleiding lol ), holy fuck wat een game. De heilige drievuldigheid van zalige graphics/art, zalig verhaal en personages en zeer stevige gameplay. Zeker een aanrader.

Spoiler! :
Yaaay nog een the last of us fan! Beetje zielig, want ik ben gek op story driven games, maar ik heb dus zelf geen PlayStation AfbeeldingAfbeelding Ik kijk playthroughs op YouTube lol, maar alsnog heel vermakelijk dus aangezien ik alsnog fan ben. Trailer ziet er echt bomb uit, ben benieuwd of Ellie uiteindelijk ontdekt van de Fireflies...
Had ik ook grotendeels gedaan voor ik zelf de kans kreeg om hem te spelen tho xD Hoewel ik achteraf blij was dat ik nog niet alles gezien had en nog iets van het verhaal gewoon kon meemaken zonder op voorhand iets te weten, zelfs al wist ik het einde al.
En die trailer en dat nummer zijn fucking kunst gewoon. Het origineel van Shawn James & The Shapeshifters is ook echt sterk. 2de trailer was nogal brutal en mysterieus maar ik ben alleszinds echt curieus wat ze ermee gaan doen (en het stuk dat je Ellie speelt in de eerste was ook een van m'n favoriete stukken).

Thestral
Regular user
Regular user

Bericht door Thestral » 17 jan 2018 23:06

Hombie schreef:
Thestral schreef:

Spoiler! :
Had ik ook grotendeels gedaan voor ik zelf de kans kreeg om hem te spelen tho xD Hoewel ik achteraf blij was dat ik nog niet alles gezien had en nog iets van het verhaal gewoon kon meemaken zonder op voorhand iets te weten, zelfs al wist ik het einde al.
En die trailer en dat nummer zijn fucking kunst gewoon. Het origineel van Shawn James & The Shapeshifters is ook echt sterk. 2de trailer was nogal brutal en mysterieus maar ik ben alleszinds echt curieus wat ze ermee gaan doen (en het stuk dat je Ellie speelt in de eerste was ook een van m'n favoriete stukken).

Jaaa helemaal eens! Die 2e trailer maakte mij wel echt nieuwsgierig aangezien dat allemaal onbekende characters waren. Ik hoop dat we nu als Ellie volledig spelen in part 2. Ik zou het een beetje een domper vinden als we ineens als een random ander persoon moeten spelen.

Trouwens, ken je Beyond: Two Souls? Dat vind ik ook echt een masterpiece!
"I guess who I am is exactly the same as who you are. Not better than, not less than. Because there is no one who has been or will ever be exactly the same as either you or me"

"The real violence, the violence I realized was unforgivable, is the violence that we do to ourselves, when we're too afraid to be who we really are"

Hombie
Senior user
Senior user

Bericht door Hombie » 18 jan 2018 13:45

Thestral schreef: Jaaa helemaal eens! Die 2e trailer maakte mij wel echt nieuwsgierig aangezien dat allemaal onbekende characters waren. Ik hoop dat we nu als Ellie volledig spelen in part 2. Ik zou het een beetje een domper vinden als we ineens als een random ander persoon moeten spelen.

Trouwens, ken je Beyond: Two Souls? Dat vind ik ook echt een masterpiece!
Heb er wel een stukje playthrough van gezien denk ik, leek interessant maar heb er niet zoveel van gezien tbh.

Ik denk dat de director van TLOU ergens had gezegd dat Ellie de hoofdprotagonist zal zijn zoals Joel was voor part 1. Wat mss wil zeggen dat zoals je een stukje Ellie speelt in part 1 je mss wel nog es een stukje Joel of een ander personage zou kunnen spelen I guess. Wordt sowieso wel interessant denk ik.

Silver13
New user
New user

Bericht door Silver13 » 16 mei 2018 19:44

hier nog een gamer, al is het wel 1-2 jaartjes geleden, niet veel tijd gehad met verhuizen / renoveren... Ik ga mijn garage ombouwen tot game room :D.
Ik vind het alleen vaak heel hatelijk dat ik een spel veeeeeel te rap heb uitgespeeld :s
Ik vind die games van Bioshock zo cool! Je zit compleet met al je gedachten in die game en dan een halve dag later: einde ondertiteling............ :wtf: was het dat of wat? wat een afknapper zeg! Ik hoop dan ook altijd op games dat je na de aftiteling gewoon de wereld kan blijven verkennen en killer spelen ... :demon:
Ik dacht dat de 1ste en/of 2de van bioshock dat ook hadden... :hmm: ben nimmer zeker..te lang geleden, maar de nieuwste van bioshock had het NIET, :headbang: echt serieus dan gooi ik al bena mijn controller tegen het scherm.
*Yo, what's up?*

Plaats reactie