Het grote interieurtopic (of kleine)
31 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Het grote interieurtopic (of kleine)

Die schaaltjes en olifant hoop ik ook ooit in mijn huis te hebben, evenals deze Victoria Ghost stoel van Philippe Starck.

Geen idee of dit hier thuishoort of in het bloktopic, maar ik studeer momenteel bij vrienden en ben afgeleider dan ooit omdat ik wil weten wie de ontwerper is van de stoel waarop ik momenteel zit en niemand kan het me vertellen. In elk geval wil ik er ook zo eentje wanneer ik een doctoraatstitel heb en nog wat geld op mijn bankrekening na de volledige HAY-collectie te hebben aangeschaft of een huis te hebben dat er een beetje zo uit ziet.

Spoiler! :

Al mijn basismeubilair komt van Meubelen Ronny Hendrickx. Het wordt gerund door typisch volkse Antwerpenaars (sinjoren?) en ze hebben relatief stijlvolle en soms ook wel trendy meubelen in hun assortiment vaak tegen een zacht prijsje. De "meeneemmarkt" ligt aan de ene kant van de straat, de winkel met grote meubelen of hele kamers aan de overkant. Ze hebben ook wat huishoudgerief in de meeneemmarkt. Ik zou wel ter plekke in de winkel gaan kijken, er is daar meer variatie dan op de website.
(Tip voor studenten in Antwerpen of mensen met een lager budget!)
(Tip voor studenten in Antwerpen of mensen met een lager budget!)
Go with the flow.

Kopenhagen was echt een hemel voor design en interieurtips op te doen!
Zeker in winkels als HAY en Illums Bolighus.
Minimalistisch en toch gezellig!
Ik had het gevoel dat zelfs het kleinste appartement in Kopenhangen stijlvol was ingericht..
Als je zo door de vensters naar binnenkeek.

Zeker in winkels als HAY en Illums Bolighus.
Minimalistisch en toch gezellig!

Ik had het gevoel dat zelfs het kleinste appartement in Kopenhangen stijlvol was ingericht..

Fluctuat nec mergitur

JFK
I have no life

Leeftijd: 31
Geslacht: Man

Ik vind de ligstoelen van Laauser heel cool! Alleen veelte duur..

Ik heb wel een nieuwe tv http://www.plasma-discounter.nl/product/1816997/samsung-ue46f6320.html gekocht vorige maand:)

Ik heb wel een nieuwe tv http://www.plasma-discounter.nl/product/1816997/samsung-ue46f6320.html gekocht vorige maand:)

Een interieur zoals dit doet mijn hart sneller slaan.

We accept the love we think we deserve. - S. Chbosky

Wat een fijn topic!
Een SMEG-koelkast, yes please. Als ik tenminste ooit kan kiezen tussen alle fancy kleurtjes.

Acapulco Chairs hebben ook wel iets.

Een SMEG-koelkast, yes please. Als ik tenminste ooit kan kiezen tussen alle fancy kleurtjes.

Acapulco Chairs hebben ook wel iets.

Ik schrijf zoals ik leef. Ik plaats ook te vaak komma’s waar punten hadden moeten staan, en vraagtekens waar eerder uitroeptekens thuishoren.

Ik hou wel van ruimte en structuur, en die creëer je door véél wit & grijs, maar het mag ook niet te saai worden. Mijn voorkeur gaat meer naar een glamoureuze inrichting; beetje theatraal, leuke accessoires, luxueus uitziend (het hoeft daarom niet duur te zijn)
Het design van Versteegh vind ik alvast erg de moeite:
Slaapkamer Versteegh:

Keuken Versteegh

Ook Arnoud Herberts is een interieurarchitect die ik wel kan appreciëren.
Woonkamer Herbets

Het design van Versteegh vind ik alvast erg de moeite:
Slaapkamer Versteegh:

Keuken Versteegh

Ook Arnoud Herberts is een interieurarchitect die ik wel kan appreciëren.
Woonkamer Herbets

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.

Die Versteegh designs zijn erg mooi. Daar gaat ook mijn hart sneller van kloppen. Helaas iets boven mijn budget. Ik heb met laatst verdiept in Duitse keukens en vond hier https://www.onlinekeukens.nl wel een paar mooie. Verder ben ik een enorme fan van Charles Eames. Die DSW stoelen zijn echt top. Hier op de website van Vitra vind je veel vette foto's van te coole interieuren met die stoelen.

Dezeen staat tegenwoordig vol met multiplex keukens en interieurs en ik vind die best mooi, ook al is het een trend en gaat het er waarschijnlijk snel weer gedateerd uitzien.

Tip voor mensen met geen budget, zoek een oud appartement met een hoog plafond, mooie deuren, een houten vloer of een oude schouw,... Zet er een paar grote planten in en je hebt een gezellig interieur zelf al heb je verder enkel een paar ikea basics.
Een kaal appartement of huis met vinyl, laminaat of van die goedkope vloertegels zet je goedkope meubels dan weer keihard in de kijker.

Tip voor mensen met geen budget, zoek een oud appartement met een hoog plafond, mooie deuren, een houten vloer of een oude schouw,... Zet er een paar grote planten in en je hebt een gezellig interieur zelf al heb je verder enkel een paar ikea basics.
Een kaal appartement of huis met vinyl, laminaat of van die goedkope vloertegels zet je goedkope meubels dan weer keihard in de kijker.

Heligoland
Regular user

Leeftijd: 26

Als iemand die van een oud naar een nieuw appartement is verhuisd: klopt helemaal!Heligoland schreef:Tip voor mensen met geen budget, zoek een oud appartement met een hoog plafond, mooie deuren, een houten vloer of een oude schouw,... Zet er een paar grote planten in en je hebt een gezellig interieur zelf al heb je verder enkel een paar ikea basics.

Valova
Senior user

Leeftijd: 28
31 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2