GSM Providers

De katern voor alle interesses die in het hokje lifestyle passen: reizen, mode, horoscoop... Kortom de Weekend Knack van WJNH!
34 berichten • Pagina 2 van 21, 2

Re: GSM Providers

Berichtdoor Laysiv » 07 jul 2012 21:07
Telenet abonnement
De enigste hier zo blijkt. :p
Mijn ouders betalen het, dus maakt voor mij niet uit of daar nu Telenet of Mobile vikings staat.

Voor dat abonnement van € 15 per maand heb ik 5000 gratis sms'en, 90 gratis belminuten, 50MB mobiel internet en gratis Wi-Free op de hotspots van Telenet.
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.
Laysiv
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Préttiggestoord » 07 jul 2012 21:12
Proximus abonnement en ik moet het niet betalen. :P :angelface2:
Préttiggestoord
Senior user
Senior user

Leeftijd: 21
Geslacht: Man

Berichtdoor Kletmarjet » 10 jul 2012 04:31
Mobile Vikings.

Ik ben er tevreden over. Ik heb nu tenminste 3G-internet in het dorp waar ik woon wat ik met Mobistar niet had (en mij nog eens blauw aan betaalde ook).

Al heb ik af en toe wel voor dat ik over mijn limiet van 1000 gratis sms'en zit.
When all is said and done, the weather and love are the two elements about which one can never be sure.
Kletmarjet
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 27

Berichtdoor Green Tea » 10 jul 2012 15:15
JIM Mobile

Ik heb 500 sms'en per maand, wat voor sommigen veel te weinig is, maar ik kom daar ruimschoots mee toe. Het kost mij dan ook maar 5 euro per maand. :) En verder krijg ik per herlaadbeurt een halfuur bellen naar base, en in de zomer daarbij nog een uur bellen naar alle netwerken.
An eye for an eye makes the whole world blind.
Green Tea
Regular user
Regular user

Leeftijd: 22

Berichtdoor Disco Trut » 10 jul 2012 18:43
Stilicho schreef:
I don't know schreef:
Zef schreef:Mobile Vikings

Ben er héél tevreden over: 1GB internet, 1000 sms'jes voor 15 euro per maand. :wink:

² Juist soms een te kort aan smsjes....

:o

Ik heb ook Mobile Vikings, heb wel altijd massa's opstapelende belwaarde, dus sommige maanden herlaad ik gewoon niet omdat op te gebruiken. Lekker goedkoop. :)

Wauw, er zijn dus écht mensen die dat opkrijgen, die 1000+1000 sms'en per maand. Fascinerend. Ik vind het tof dat ik met dat uur per dag gratis bellen mijn GSM kan gebruiken als walkie-talkie.

Ik word niet lastiggevallen met promoties en aanbiedingen, ik heb nog nooit langer dan een kwartier moeten wachten op een antwoord op mijn vraag (en het was iets dat aan mij lag, niet aan de provider) en ik betaal een half miljard euro per jaar minder denk ik.

Met andere woorden: hier zit nog een zeer tevreden Viking. Met bekeringsdrang, want die viking-punten per bekeerling die gelijk staan aan gratis herladingen zijn fijn fijn fijn.

Vanwege de iPhone was MV voor mij eigenlijk een zeer evidente keuze, want zo'n 50MB data is écht belachelijk weinig. Voor mij. En dan nog eens zo duur. Ha! Mensen met smartphones die géén MV zijn of geen abonnement hebben dat betaald wordt door iemand anders ofzo, die snap ik eigenlijk niet zo goed. Nuja, ieder zijn ding :)
Silly things do cease to be silly if they are done by sensible people in an impudent way.

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.
Disco Trut
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor Omicron » 17 jul 2012 18:18
Disco Trut schreef:Vanwege de iPhone was MV voor mij eigenlijk een zeer evidente keuze, want zo'n 50MB data is écht belachelijk weinig. Voor mij. En dan nog eens zo duur. Ha! Mensen met smartphones die géén MV zijn of geen abonnement hebben dat betaald wordt door iemand anders ofzo, die snap ik eigenlijk niet zo goed. Nuja, ieder zijn ding :)

MV zit op het Base Netwerk en dat is trager qua data verkeer, daarom dus dat ik bij proximus zit met mijn prive gsm...
Omicron
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Disco Trut » 17 jul 2012 19:34
Omicron schreef:
Disco Trut schreef:Vanwege de iPhone was MV voor mij eigenlijk een zeer evidente keuze, want zo'n 50MB data is écht belachelijk weinig. Voor mij. En dan nog eens zo duur. Ha! Mensen met smartphones die géén MV zijn of geen abonnement hebben dat betaald wordt door iemand anders ofzo, die snap ik eigenlijk niet zo goed. Nuja, ieder zijn ding :)

MV zit op het Base Netwerk en dat is trager qua data verkeer, daarom dus dat ik bij proximus zit met mijn prive gsm...

Ik moet zeggen dat ik daar nog niks van heb gemerkt. De plaatsen waar mijn verbinding slecht is, is die van iedereen in mijn buurt slecht. En anders is het volop 3G doempen. Woot woot. Meestal gaat het heel snel, maar dat kan misschien ook deels met mijn superdeluxemegageweldige GSM te maken hebben. Hihi.
Silly things do cease to be silly if they are done by sensible people in an impudent way.

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.
Disco Trut
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor tommekentom » 03 feb 2013 02:09
Spoiler! :
Disco Trut schreef:Wauw, er zijn dus écht mensen die dat opkrijgen, die 1000+1000 sms'en per maand. Fascinerend.
Ik heb nog gewerkt bij Proximus klantendienst, en er zijn zelfs mensen (heel zelden natuurlijk) die hun abonnement van 10 000 sms'jes opgebruikt krijgen.

Ik ben Mobistarklant. Mijn maandelijkse abonnement kost me 70 euro voor mijn nummer. Hierin zit een abonnement van 60 euro voor onbeperkt bellen, onbeperkt bellen en onbeperkt datagebruik in België + een extra optie van 10 euro om deze data te kunnen gebruiken via een BlackBerry.
Omdat mijn partner en ik op dezelfde factuur staan van Mobistar bellen en smsen we elkaar gratis.

Spoiler! :
Misschien kunnen we ook een topic openen over de toestellekes in plaats van de providers? ;-)
A good heart these times is hard to find
So, please be gentle with this heart of mine!
tommekentom
Regular user
Regular user

Leeftijd: 28

Berichtdoor vorvzie » 04 feb 2013 11:07
proximus mtv 15 maar ik betaal 10 euro, ik ben best goed bediend vind ik, voor 10 euro krijg ik 100 min bellen, 150 mb internet, en onbeperkt smsen meer dan voldoende voor mij.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.
vorvzie
Senior user
Senior user

Berichtdoor erik1980 » 23 dec 2016 14:30
ik probeer om de 1,5 tot 2 jaar tijd van gsm provider te veranderen, meestal krijg je toch een betere deal te pakken en dan nog eens vaak een nieuwe gsm voor echt geen geld.

ik kijk bijv op http://www.apenstaart.be/gsm-nokia-samsung-lg-ericsson-proximus-mobistar-base.php om te gaan wat er nu van gsm's gratis is (om meestal toch voor minder dan 20€). ge gaat verbaasd zijn wat ge soms als deals kan vinden, zeker rond de kerst/eindejaarsperiodes

echt waar, regelmatig veranderen is echt de moeite!
erik1980
New user
New user

Berichtdoor ikke95 » 03 jan 2017 21:16
Ik zit momenteel bij Proximus met Prepaid, van plan over te stappen naar abonnement.
ikke95
New user
New user

Berichtdoor herman frodiet » 17 jan 2017 02:10
Dommel!
2 cent per sms, 5 cent per minuut (en pas effectief 5 cent als je minuut om is) en 2 cent per MB (als je de hele MB gebruikt). en dat zonder abonnementskosten. Ik moet jullie dan ook niet zeggen dat mijn rekening voor mijn telefoon keilaag is.
weten zou fataal zijn, het is juist de onwetendheid die een mens bekoort. (Oscar Wilde)

mister macho min 19-kamp 2008
herman frodiet
T-Jong begeleider
T-Jong begeleider

Leeftijd: 27

Berichtdoor vorvzie » 27 jan 2017 19:05
Kent er iemand ello-mobiel http://www.ello-mobile.be/nl/mobiel-bellensurfen/mobiel-internet.aspx ze zouden alles aan een goed doel schenken en de prijzen lijken me nog aanvaardbaar?
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.
vorvzie
Senior user
Senior user

Berichtdoor e-tje:) » 05 feb 2017 00:50
Ello mobile hier:) Idd, winst gaat naar een of meerdere (je kan zelf kiezen uit een aanbod) goed(e) doel(en)! Plots is sms'en veel mooier:)
e-tje:)
New user
New user

34 berichten • Pagina 2 van 21, 2

Keer terug naar Lifestyle